TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dagens vits!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#143934  av kaimagne

Kjærlighetsspillet - for menn

I romantikken er det én regel som gjelder: Gjør dama
lykkelig. Gjør du noe hun liker, får du poeng. Gjør du
noe hun misliker, mister du poeng. Gjør du noe hun
forventer, får du ingen poeng. Sånn er reglene.

Enkle plikter
Du rer opp sengen. +1
Du rer opp sengen, men glemmer pynteputene. 0
Du slenger sengeteppet over uordna dyner. -1
Du glemmer å legge ned toalettsetet. -5
Du bytter dorull når det trengs. 0
Når det er slutt på dorullen, bruker du Kleenex -1
Når det er slutt på Kleenex, bruker du det andre
toalettet. -2
Du går ut for å kjøpe super-ultra bind med vinger til
henne. +5
I snøen. +8
Men kommer tilbake med øl. -5
Du sjekker en mystisk lyd om natten. 0
Du sjekker en mystisk lyd og det er ingenting. 0
Du sjekker en mystisk lyd og det er noe. +5
Du skyter det. +10
Det er kjæledyret hennes. -20

Sosiale forpliktelser
Du holder deg ved siden av henne hele festen. 0
Du holder deg ved siden av henne en stund, men går for
Ã¥ snakke med en gammel drikkekamerat. -2
Som heter Trine. -4
Trine danser. -6
Trine har silikonpupper. -8

Hennes fødselsdag
Du tar henne med ut på middag. 0
Du tar henne med på middag, og det er ikke en
sportpub. +1
Ok, det er en sportspub. -2
Og det er «spis-så-mye-du-vil». -3
Det er sporspub, det er «spis-så-mye-du-vil» og du har
malt ansiktet i favorittlagets farger. -10

Ute med gutta
Ute med én kompis. -5
Kompisen er lykkelig gift. -4
Eller skremmende ugift. -7
Og han kjører kabriolet. -10

Ute med henne
Du tar henne med på kino. +2
Du tar henne med på en film hun liker. +4
Du tar henne med på en film du hater. +6
Du tar henne med på en film du liker. -2
Den heter «Dødelig Robot 3». -3
Den handler om kyborger som spiser mennesker. -9
Du løy og sa at det var en europeisk film om
foreldreløse barn. -15

Kroppen din
Du begynner å få synlig ølmage. -15
Du begynner å få synlig ølmage og trimmer for å bli
kvitt den. +10
Du begynner å få synlig ølmage og begynner å gå med
løse jeans og store Hawaii-skjorter for å skjule det.
-30
Du sier: «Det spiller jo ingen rolle, det har jo du
også.» -800

Det store spørsmålet
Hun spør om hun ser feit ut:
Du nøler med svaret. -10
Du svarer «hvor?» -35
Ethvert annet svar -20

Kommunikasjon
NÃ¥r hun vil prate om et problem:
Du lytter med noe som ser ut som en bekymring. 0
Du lytter i over en halvtime. +5
Du lytter i over en halvtime uten å se på TV. +100
Hun innser at det er fordi du har sovnet. -200

Poengberegning
- Positive poeng nøytraliserer negative poeng, men en
positiv poengbalanse vil forsvinne.
- Positive poeng har en levetid på maks to uker.
- Negative poeng varer evig.
- En balanse på minst 100 plusspoeng er nødvendig for
å få sex.
- En negativ balanse på 1000 poeng betyr skilsmisse

#145083  av kaimagne

Si meg, er det bare jeg som bruker uhorvelige mengder med tid på å finne vitser til dere andre?

Jaja, jeg får fortsette da!

Lille Ole 5 år, kjører bil med mamma. Plutselig spretter en dildo mot frontruten. Ole: Hva var det? Mamma: Et insekt...! Ole: OJ, så stor kuk den hadde!!!

#145084  av kaimagne

A man is lying in bed in the hospital with an oxygen mask over his mouth. A young nurse appears to wash his hands and feet.
"Nurse...", he mumbles from behind the mask, "are my testicles black?" Embarrassed, the young nurse replies: "I don't know, I'm only here to wash your hands and feet."
He struggles again and asks the nurse again: "Are my testicles black?"
Furthermore embarrassed, she pulls back the covers, raises his gown, holds his penis in one hand and his testicles in the other, takes a close look and says "there's nothing wrong with them..."
With a tremendeous effort the man pulls off his oxygen mask and says: "I don't mind you doing what you just did... but please... for the last time... Are-my-test-results-back?"

#145085  av kaimagne

Hørt om nordlendingen som var på horehus?
Han visste ikke at hora hadde epilepsi, så etter akten sprang han ut til kompisene og ropte: "Kom å sjå kara, det går førr ho einno!"

#145086  av kaimagne

John and Tim were having sex.
"I have aids" said John.
"Oh my God" cried Tim.
"Just kidding" said John, "I just love the way you tighten your ass when I say it!"

#145087  av kaimagne

-Bestemor, hvofor har du så stor øyne?
--For at jeg skal se deg bedre jenta mi.
-Hvorfor her du så store ører?
--For at jeg skal høre deg bedre.
-Hvorfor har du så stor munn?
--Har du sett kuken til bestefar eller?

#145088  av kaimagne

En fyr hadde vært på homsebar og tok med seg en fyr hjem.. det ble ganske het og etterhvert sa han: -stikk en finger i rompa mi.. den andre fyren gjør som han sier og stikker en finger inn.. : -så en til.. fyren gjør som han sier og stikker enda en finger inn. - Nå kan du stikke inn hele hånden! fyren blir litt overrasket,men stikker hånda inn.. -så den andre! fyren titter rart på han, men gjør som han sier og sitter med begge henda inni rompa.. så sier han: -nå kan du prøve å klappe. da sier den andre fyren: - men herregud,jeg klarer jo ikke klappe inni her! så sier han andre:- jeg vet! ganske stram, ikke sant?

#145089  av kaimagne

Karikari og mor var ute og gikk en tur på gaten.
"Se mamma, det ligger en tjuekroning i veien!" ropte Karikari og lo innvendig.
Moren løp ut i veien for å hente tjuekroningen, men plutselig kom det en stor trailer med en trailersjåfør som hadde måne, og kjørte på moren så hun døde.
Men Karikari bare lo, for hun visste at det ikke lå noen tjuekroning i veien.

Karikari var ute på byen. I et smug kom det en stor og stygg gammel mann og begynte å rive av henne alle klærne. Men Karikari bare lo, for hun visste at klærne ikke ville passe til ham likevel!

Karikari var ute og gikk i byen sent en kveld. Plutselig kom det en stor, stygg mann med måne og blottet seg for henne.,
Men Karikari bare lo og sa "Haha, pappa sin er større!"

Karikari sto i dusjen og vasket håret sitt. PLutselig kom det en stor, stygg mann med måne inn til henne. Men Karikari bare lo, for hun visste at det ikke var nok sjampo til dem begge, og dessuten hadde han jo måne.

Karikari satt og husket, men så kom mor og sa: "Karikari, du må ikke huske så høyt, for da kan naboen med måne se trusen din!" Men Karikari bare lo for hun visste at hun ikke hadde noen truse på.

#145090  av kaimagne

Walking through the woods a man comes up to another man hugging a tree with his ear firmly against the tree.
Seeing this he inquires, "Just out of curiosity, what are you doing?"
"I'm listening to the music of the tree."

"You gotta be kiddin' me."

"No, would you like to give it a try?"

"Well, OK..." So he wraps his arms around the tree and presses his ear up against the tree. With this the other guy slaps a set of handcuffs on him, takes his wallet, jewelry, car keys, then strips him ass naked and leaves.

Two hours later another nature lover strolls by, sees this guy handcuffed to the tree, stark ass naked, and asks, "What the hell happened to you?"

He tells the guy the whole story about how he got there. While he is telling his story, the other guy shakes his head in sympathy, walks around behind him, kisses him behind the ear and says...

"Sweetie, this just isn't going to be your day."

#145091  av kaimagne

To kamerater var på horehus. De fikk hver sin tur med samme hora, og på veien hjem snakket de om oplevelsen.
Den ene: Nei, fy faen dette var dårlige greier, selv kona mi suger hardere enn den hora der.
Den andre: Ja det er jaggu helt sikkert!

#145094  av kaimagne

Siden det er såpass seint, så kan jeg muligens slenge ut noen på kanten også? (akkurat som ikke noen av de tidligere postede vitsene er det, liksom... :roll: )

Hørt om legen som tok i mot en barnefødsel, dro barnet ut og slengte det vegg-i-mellom!!
Moren skrek og hylte!!
Så sa legen: Tåler du ikke en spøk, barnet er jo dødfødt!!

*kremt*
Legge seg nå, Kai Magne...

#145180  av cameleon

To tomater gikk over veien.
Så ble den ene påkjørt og den andre sa. Kåmman ketchup....... :roll:

#145181  av jonny on the spot

cameleon skrev:To tomater gikk over veien.
Så ble den ene påkjørt og den andre sa. Kåmman ketchup....... :roll:
HAHAHAHA HOHOHOHOHO HE HE HE alltid like tidi den der..

Var to appelsiner som gikk over bro, så datt den ene uti så sa den andre skrell deg en båt da vel.

Det var en gang to nåler satt på et gjerde så sa den andre kom igjen så stikker vi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

#145652  av ST182

Hvordan drepe en ål

Lille Håkon var 11 år, og som andre gutter på sin alder, veldig nysgjerrig. Han hadde hørt ganske mye om dette med sex, og lurte på hvordan det hele egentlig foregikk. En dag spurte han mammaen sin om hva sex egentlig var. Hun ble ganske sjenert, og i stedet for å fortelle ham det, anbefalte hun at han skulle gjemme seg bak gardinene og se på sin eldre søster og kjæresten hennes om kvelden. Dette gjorde han, og dagen etter forklarte han hva han hadde sett

– Søster og kjæresten satt og pratet en stund, så slukket han nesten alle lampene og begynte å klemme og kysse henne. Jeg tror hun holdt på å bli syk for ansiktet hennes ble så rart. Han syntes visst det også, for han tok hånden under blusen hennes for å kjenne på hjertet, slik doktoren gjør, men han var nok ikke like flink som doktoren. Det så ut som om han hadde problemer med å finne hjertet. Jeg tror han holdt på å bli syk han også, for begge satt urolig og var helt andpusten.
Den andre hånden hans må ha vært kald, for han tok den under kjolen hennes. Søster ble bare verre av det. Hun begynte å stønne og sukke, og vred seg så hun nesten falt ned av sofaen. Det var da feberen kom. Jeg vet det var feberen, for søster sa at hun følte seg heit. Til slutt fikk jeg vite hva som gjorde dem så syke. Det var en stor ål som bykset ut av buksene hans. Den var minst 15 cm. Jeg sverger. Han holdt den fast for at den ikke skulle stikke av. Søster ble så redd når hun så den at hun begynte å rope på Gud. Hun sa også at det var den største hun hadde sett, men jeg kunne fortalt om de store ålene i sjøen.
Søster ble med ett modig og prøvde å drepe den ved å bite hodet av den. Plutselig gurglet hun og slapp taket. Jeg tror den må ha bitt henne. Etterpå tok hun tak i den med begge hender og holdt den stødig, mens gutten tok opp en munnkurv som han trådde ned over ålen. Han hjalp til ved å ligge oppå ålen, som basket som bare det. Søster begynte å stønne og vri seg, og de veltet sofaen. Jeg tror de prøvde å drepe den ved å holde den mellom seg. Etter en stund sluttet ålen å baske, og søster og kjæresten hennes sukket lenge. Gutten reiste seg og jeg så at de hadde drept den. Jeg vet at den var død, for den bare hang der, og noe av innmaten var utenfor. Søster og gutten var begge trette etter kampen, men de kviknet fort til igjen, for han begynte å klemme og kysse henne!
Jeg antar at ålen er som katten, den har flere liv. Denne gangen prøvde de å drepe ålen ved at søsteren min satt seg oppå den, og etter nesten 25 minutters kamp, var ålen ordentlig død. Jeg vet den var ordentlig død denne gangen, for jeg så gutten flå den og skylle skinnet ned i do etterpå

#145654  av ST182

Du ser nydelig ut

En noe tilsjasket diplomat henvendte seg til en dame i et selskap, - Frue, du ser nydelig ut i dag!

- Takk, svarte hun spisst. - Desverre kan jeg ikke si det samme om deg.

- Kan du vel! Hvis jeg klarer å juge, må vel du også kunne klare det?
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 16