TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min MR2

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #143332  av Kristian

1991 modell mr2
17" RialMonza felger med 215/40/17
Hvite blinkere fremme
Janspeed bakpotte
40mm senkefjærer
Antenne fjernet å hull sparklet
Pioneer,Cadence og Focal stereo med dvd.

Ellers er bilen importert til Norge i 1998 fra tyskland , har vel hatt 3-4eiere før meg til sammen.
Vedlegg
THE NEVER ENDING PROJECT..
THE NEVER ENDING PROJECT..
Bilde 097.jpg (197.15 kiB) Vist 3057 ganger
SÃ¥g litt bedre ut med ny bakpotte , men en ny bakfanger hadde ikke skadet.
SÃ¥g litt bedre ut med ny bakpotte , men en ny bakfanger hadde ikke skadet.
Bilde 120.jpg (370.4 kiB) Vist 3059 ganger
Bagasjerommet
Bagasjerommet
Bilde 049.jpg (443.58 kiB) Vist 3048 ganger
Mr2 min
Mr2 min
Bilde 124.jpg (321.59 kiB) Vist 3054 ganger

#143399  av James

:shock:
Utrolig pen bil! :D

#143400  av BrennaRacing

Veldig pen bil...Hvor mye betalte du for eksosen?? Fet lyd eller??

#143437  av jonny on the spot

SNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP

#143469  av Kristian

Eksosen blei kjøpt brukt , men er hel å fin:) Ga vel 2000 ca , men det er bare bakpotta som er eff elrs er dt orginalt.

#144570  av cameleon

Nydelig bil :D
hvordan fiksa du den indash dvd'en din? det var jo rett og slett rått! :D

#144825  av Kristian

Det evigvarende prosjektet.. Noe sånn plastikk/sparkel masse som dem selget på bensinstasjoner å slikt , tror den heter pp100? Skjærte vekk hele greia for luftdysene å laget en ramme av tre som jeg deretter festet skjermen til md noe lim rundt kantene. Blir aldri fornøyd med det der , driver å sprekker litt så jeg vurderer å kjøpe folie fra foliatec å legge dt utenpå.. Kjekt med kommentarer:)

#145104  av cameleon

Kristian skrev:Det evigvarende prosjektet.. Noe sånn plastikk/sparkel masse som dem selget på bensinstasjoner å slikt , tror den heter pp100? Skjærte vekk hele greia for luftdysene å laget en ramme av tre som jeg deretter festet skjermen til md noe lim rundt kantene. Blir aldri fornøyd med det der , driver å sprekker litt så jeg vurderer å kjøpe folie fra foliatec å legge dt utenpå.. Kjekt med kommentarer:)
synes det så imponerende bra ut det der i alle fall.
siden du klarer det der, så tror jeg du kunne ha trikset med å laget noe i glassfiber. har tenkt på samme opplegget jeg også. men min plan har vært og skaffe et nytt deksel fra toyota, og rett og slett prøve å mikse på det. kanskje legge glassfiber på den og se hvordan det kan bli.

#145117  av Kristian

Hadde vært greit å ha 1deksel i reserve i tilfelle noe går galt , vertfall når en begynner med glassfiber. Har subkasser bak setene som er støpt i glassfiber så det kunne jo kanskje gått bra , men får se hva som skjer:) Blir mye pussing vist jeg skal ha ut skjermen som er "inni" der nå vertfall.
Får vel egentlig takke dama for siste finpussen , siden tålmodigheten min ikke er så stor med pussing å slikt småplukk hehe

#145202  av BrennaRacing

SÃ¥ se noen bilder av basskassene da :)

#145233  av Kristian

kan ta noen i morgen kanskje:) er ikke ferdig med anlegget , men ser jo hvordan det skal bli kanskje

#145381  av Kristian

Der ser du jo litt.Kassa er formstøpt etter bakveggen , skal vel ta dem ut å finne noe skikkelig å stuffe rundt dem på sidene sann det hele ser litt bedre ut. Det er ihvertfall mulighet for at det der blir bra tror jeg:)
Vedlegg
SUB-KASSE.jpg
SUB-KASSE.jpg (50.24 kiB) Vist 3038 ganger
Begge subbane.jpg
Begge subbane.jpg (46.19 kiB) Vist 3049 ganger