TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dagstur fra Trondheim til Storlien

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #14515  av cameleon

Dette blir jo bare bedre og bedre dette. Nå er jeg relativt ny på denne siden, men i løpet av den korte perioden ser jeg at det har økt med medlemmer:)
Jeg lurer bare på om det er noen som ønsker å bli med på en dagstur fra Trondheim til Storlien 6.September? Nå er vel ikke turen til Storlien den mest spennende ruta. De fleste forbinder vel dette med billig sprit, tobakk, flesk osv. Tanken bak dette er enkelt og greit å bli litt bedre kjent med hverandre. Nå vet jeg ikke om dette er noe som fenger, så derfor har jeg ikke satt noe tidspunkt for avreise. Dette er kun et forslag. Vi får se hva resultatet blir. Alle er velkommen i alle fall! Flere desto bedre
 #14518  av chris

cameleon skrev:Dette blir jo bare bedre og bedre dette. Nå er jeg relativt ny på denne siden, men i løpet av den korte perioden ser jeg at det har økt med medlemmer:)
Jeg lurer bare på om det er noen som ønsker å bli med på en dagstur fra Trondheim til Storlien 6.September? Nå er vel ikke turen til Storlien den mest spennende ruta. De fleste forbinder vel dette med billig sprit, tobakk, flesk osv. Tanken bak dette er enkelt og greit å bli litt bedre kjent med hverandre. Nå vet jeg ikke om dette er noe som fenger, så derfor har jeg ikke satt noe tidspunkt for avreise. Dette er kun et forslag. Vi får se hva resultatet blir. Alle er velkommen i alle fall! Flere desto bedre
Jeg er med ;)

Blir det for langt å kjøre inn til Åre eller? Er vel en times kjøring fra Storlien til Åre. Er litt mer butikker og folk der ;)

Som vanlig under forutsetning da.. siden det er litt frem i tid. men datoen er satt av ;)

-EDIT-
Ser ut til at det kanskje jeg har med female passasjer på den turen også :)

#14543  av cameleon

Åre er bra :) Det er klart vi kan ta turen dit! Har med en female passanger jeg også hehe:) Er ei veninne av henne som ønsker å bli med, men i ogmed at jeg kjører MR2 Gti, så er det litt vel trangt hehe.

#14551  av chris

cameleon skrev:Åre er bra :) Det er klart vi kan ta turen dit! Har med en female passanger jeg også hehe:) Er ei veninne av henne som ønsker å bli med, men i ogmed at jeg kjører MR2 Gti, så er det litt vel trangt hehe.
Da utvider vi turen til Ã…re, om flere er interessert i det :)
Trangt i MR2 ja. vet alt om det ;) Har hatt med to passasjerer.. men..

#14562  av cameleon

Har hatt med to passasjerer i MR2en jeg også. Glad jeg ikke ble knepet med de da. Om det er flere som er interessert i dette så hadde det vært koselig om de som har plass i bilene sine hadde vurdert å ta med en ekstra passajer som har veldig lyst å være med:) Er som sagt ei veninne som er helt bilgal :lol: :lol: :lol: .

#14563  av chris

cameleon skrev:Har hatt med to passasjerer i MR2en jeg også. Glad jeg ikke ble knepet med de da. Om det er flere som er interessert i dette så hadde det vært koselig om de som har plass i bilene sine hadde vurdert å ta med en ekstra passajer som har veldig lyst å være med:) Er som sagt ei veninne som er helt bilgal :lol: :lol: :lol: .
Hehe.. jeg ble knepet.. av lensmannen. Han sa "du må ikke ha flere passasjerer enn det er plass til i bilen".. jeg tenkte "det ER jo plass da men..", men valgte å si "nei, unnskyld. skal ikke skje igjen" og smila pent. Så glisa han bare og gikk :D

Vil tro det er flere enn meg og deg som stiller med bil på en sånn tur, så.. det blir vel plass til passasjerer ;)

#14604  av cameleon

Hihi :D. Det er jo faktisk ganske god plass til to i MR2'en hvis du legger setet tilbaket liksom. Har jo ikke hatt noe problem når de har sittet på. Eneste problemet var vel en gang da jeg kom litt vel kjapt over en fartsdump :wink: Da duret hun ene hodet oppt taket hehe. Er iaffal mange som slenger øynene etter meg når jeg har med to pene blondner ved siden av meg. Tror vel jeg er helt tulling hehe. :lol:

#14605  av chris

cameleon skrev:Hihi :D. Det er jo faktisk ganske god plass til to i MR2'en hvis du legger setet tilbaket liksom. Har jo ikke hatt noe problem når de har sittet på. Eneste problemet var vel en gang da jeg kom litt vel kjapt over en fartsdump :wink: Da duret hun ene hodet oppt taket hehe. Er iaffal mange som slenger øynene etter meg når jeg har med to pene blondner ved siden av meg. Tror vel jeg er helt tulling hehe. :lol:
Hehe. Jepp, veit åssen det er ;)
Men av erfaring kaster folk nok blikk etter selve bilen.. God plass? vel. jeg kan ikke legge ned setet så mye som deg, tror jeg. Har sub'er bakom setene jeg vettu :)

Nei, nå skal jeg på treff. ;) See you at IKEA kl 1 ? ;)

#14634  av erling

cameleon skrev:Er iaffal mange som slenger øynene etter meg når jeg har med to pene blondner ved siden av meg. Tror vel jeg er helt tulling hehe. :lol:
Får endel kule blikk når man kjører inn på bensinstasjonen og de er stabla i høyden i ene setet ihvertfall. :shock::shock: :D

#14656  av @lpher

Ah....vi får se om jeg får fruntimmeret på gli først ;-)

@lpher

#15343  av Castrol

For å fortsette tråden et lite stykke til... Vi bør vel bli enige om når og hvor vi skal møtes før avreise til Åre? :)
Oppmøte på f.eks IKEA? Rundt kl 10 -11?
Åre er jo ikke akkurat verdens navle, så når vi kommer dit går det jo kjapt å fylle handlekurva med Kalles kaviar, Absolut + div..

#15381  av @lpher

...holder fremdeles på å godgjør madammen ;-)

@lpher

#15418  av cameleon

Håper å få traske med en tur jeg også. Har endelig fått montert neonkittet under bila nå (Takk til Alf og Co)

Jeg prøver å få med madamen jeg også :D

#15460  av funkes

Øh...jeg har fireseter og kjører "aldri" med mer enn en pasasjer...hehe. Ha respekt for bilen deres, sluts kan ta bussen :)

NÃ¥r er det Ã…re tur?

#15461  av Castrol

Det var snakk om å ta en dagstur til Åre nå på lørdag (6/9) Vet ikke helt hvor mange vi blir.. Vi får se! :wink: