TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#145762  av FireFox

RedCelica skrev:
celicat23 skrev:
RedCelica skrev:Hvorfor funker ikke http://www.thepiratebay.com ? Og finnes det andre sider som er lignende?
Funker den.
Jepp, nå funker den.

forresten; http://www.dagbladet.no/kunnskap/2005/12/08/451651.html
"Kraften vil tilsvare 100 000 Hiroshima-bomber." :shock: :shock:

#145850  av cameleon

Kan bli en stor smell det der ja. Men som sagt så er sjansene såppas små. Uansett så har vi sikkert funnet ut en løsning innen den perioden om det evt skulle skje. Og om ikke. God help us :!:

#145861  av jonny on the spot

Arf bais. Syk på en fredag og jeg skulle på julebord idag :cry: :cry:

#145862  av Rømmling

jonny on the spot skrev:Arf bais. Syk på en fredag og jeg skulle på julebord idag :cry: :cry:
samma her, men klarte å presse meg på skola i dag. får håpe jeg kommer meg til kvelden så det blir buffë og fest.

#145863  av kaimagne

Julebeercall på jobben i dag kl 1400! :D
Skytterstevne i morra, så man kan ikke ta helt av... :evil:

#145864  av Rømmling

kaimagne skrev:Julebeercall på jobben i dag kl 1400! :D
Skytterstevne i morra, så man kan ikke ta helt av... :evil:
faktisk så har det funka veldig bra dagen der på. vant romjulstreffen 3 år på rad og to av årene var dagen der på. hehe, men det var jo ikke tømmer drift i hode den dagen bare slapp.

det er vel best å begynne å trene igjen ja.

#145874  av celicat23

Imponert av service'n til OZ nå. Sendte en mail i går kveld, med spørsmål om TUV papirer på en felg. Lå svar til meg i dag tidlig, vedlagt TUV papirer som PDF fil. Sendte noen takk tilbake, og etterlyste TUV papirer til en annen dimensjon...Fikk de i løpet av 1 time.

Alltid så digg når store selskaper/butikker engasjerer seg. Er ikke så alt for vant med det når en har handlet av norske butikker.

#145901  av FireFox

:( :( off.. besvimte på jobb idag.. det var rimelig scary.. løp og smellte kneet i kanten på en benk.. åsså ble bare alt svart. :(

#145943  av jonny on the spot

FireFox skrev::( :( off.. besvimte på jobb idag.. det var rimelig scary.. løp og smellte kneet i kanten på en benk.. åsså ble bare alt svart. :(
Shit ikke mer som skal til altså :shock: :shock:
Ja da er det godt jeg bruker hjelm på jobben

#145999  av FireFox

jonny on the spot skrev:
FireFox skrev::( :( off.. besvimte på jobb idag.. det var rimelig scary.. løp og smellte kneet i kanten på en benk.. åsså ble bare alt svart. :(
Shit ikke mer som skal til altså :shock: :shock:
Ja da er det godt jeg bruker hjelm på jobben
smart det ;) var rimelig skjelven når jeg våknet igjen gitt... tror jeg skal begynne å gå med hjelm jeg oxo, kan jo slå hode rimelig greit hvis man svimer av.

#146704  av Lilli

Hmm EG gleder meg til sommeren :) :) og båtlivets gleder... :wink:
Og til å få bilen klar med styling og nice felger 8) :D
Vedlegg
Noe ala dette, eller sånn som ST205RR har
Noe ala dette, eller sånn som ST205RR har
GT4.jpg (33.73 kiB) Vist 794 ganger
Gutta boys..jpg
Gutta boys..jpg (79.24 kiB) Vist 514 ganger

#146737  av jonny on the spot

Flere som gleder seg til sommeren ja 8) . Her høljer det ned som om det var syndefloden selv :cry:
 #146753  av jarell

- Hvor lang tid tror dere det tar å lese gjennom hele denne Off-topic tråden....? Ble vel rett og slett hekta.... :shock:
Jeg antar at mange kan si det er skikkelig nerdete å gidde å lese gjennom denne tråden - meg selv inkludert. Men det er jo absolutt underholdende....... Uten å si noe mer enn akkurat det :P

MEN:
Hva er en bilnerd?

OG:
Er det forskjell på når jenter og gutter kvalifiserer for å kalles bilnerd?

Ser frem til å lese mange meninger om dette - når jeg har sovet litt :roll:
Har heldigvis ingen andre avtaler i morgen (i dag!) enn et julebord kl 1900.
Og det med Norsk Sportsvogn Klubb i Oslo - gleder meg!!
 #146830  av FireFox

jarell skrev:- Hvor lang tid tror dere det tar å lese gjennom hele denne Off-topic tråden....? Ble vel rett og slett hekta.... :shock:
Jeg antar at mange kan si det er skikkelig nerdete å gidde å lese gjennom denne tråden - meg selv inkludert. Men det er jo absolutt underholdende....... Uten å si noe mer enn akkurat det :P

MEN:
Hva er en bilnerd?

OG:
Er det forskjell på når jenter og gutter kvalifiserer for å kalles bilnerd?

Ser frem til å lese mange meninger om dette - når jeg har sovet litt :roll:
Har heldigvis ingen andre avtaler i morgen (i dag!) enn et julebord kl 1900.
Og det med Norsk Sportsvogn Klubb i Oslo - gleder meg!!
En bilnerd må jo være en som stuker med bilen sin konstant.. som har god peiling på bil.. :roll:

Er vel ikke noe forskjell på jente/gutte nerder når det kommer til bil, eneste at det er ferre jenter da ;)
  • 1
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 1173