TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• demping av lyd pÃ¥ effekt anlegg

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #146001  av Larsen

Kjøpte 2,5" til mr2en for litt siden, problemet var at lydemperen hadde jo minimalt med lyddemping, så nå er det like før jeg vurderer hørsel vern :( . Noen som har noen gode råd/vet om noen mine lydemperer på 2,5"??

#146014  av doffy

du kan vel kjøpe deg en sånn desibel killer? Et stykke du stapper inn i enderøret som skal dempe lyden.

#146062  av chris

doffy skrev:du kan vel kjøpe deg en sånn desibel killer? Et stykke du stapper inn i enderøret som skal dempe lyden.
..og effekten :P

#146073  av doffy

chris skrev:
doffy skrev:du kan vel kjøpe deg en sånn desibel killer? Et stykke du stapper inn i enderøret som skal dempe lyden.
..og effekten :P
Jo.. men så er det jo kun to skruer som holder den fast :D

#146307  av Larsen

hvor får man tak i det a? Har jo 2,5" så effekt tror jeg ikke blir noe problem. Ikke lyd heller for det har jeg nok av!

#146313  av doffy

Larsen skrev:hvor får man tak i det a? Har jo 2,5" så effekt tror jeg ikke blir noe problem. Ikke lyd heller for det har jeg nok av!

Vet ikke hvor mye dette hjelper, men får vel tak i det på styling/tuning butikker evt internettsider.. selv om de ikke har på lager eller noe kan de vel ha på lager. Evt kan du slenge på racingkatalysator hvis du ikke allerede har det. hvor mye effekt de stjeler vet jeg ikke, har lurt litt på det selv.
hørte om eksospotter med et spjeld man kan stille ved hjelp av en bryter i bilen, men har ikke hørt noe om de, enten positivt eller negativt.