TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Camry prosjekt...

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #107908  av Poppe1

Har nå startet på prosjektet mitt, det er en 93 mod. Toyota camry 2.2... Har nå begynt og montere styling....
Følgende har kommet hjem til meg nå;
-Extreme Diemension swift body kit
-Carbon panser fra VIS racing sports

Lakk er bestilt og bestemt, ble en candy farge. Bilen regnes ferdig stilt til sommer sesongen 06, da med oppgradert motor(turbo mest sannynlig), og interiør, og eksteriør.
Bilder vil bli lagt ut fortløpende....

#107941  av cinco

lykke til =)
 #108056  av Poppe1

Har nå fått tatt noen bilder, passformen var ikke all verden så vi kappet fronten i 2 deler, for og lette tilpassings arbeidet...
Vi har også tilpasset det ene sideskjørtet, passet faktisk ganskebra.
Har også noen bilder av carbon panseret, ble litt dårlige men...
Vedlegg
Her er panseret....
Her er panseret....
PICT0014.JPG (530.84 kiB) Vist 1896 ganger
Her er ene sideskjørtet prøve montert
Her er ene sideskjørtet prøve montert
PICT0015.JPG (338.95 kiB) Vist 1907 ganger
Her en halvdel av fronten satt på for tilpassing
Her en halvdel av fronten satt på for tilpassing
PICT0001.JPG (221.54 kiB) Vist 1895 ganger

#108058  av celicat23

Utrolig kult at noen gjør noe med biler som dette! Skal virkelig følge med på utviklingen. Stå på, gleder meg til å se mer!!

#108084  av GT_rider

Ser ut til å bli bra dette :) Ikke mange som styler en slik bil. Det skal du ha.

#108093  av Poppe1

Takk for det...
Eneste er at jeg kunne trengt noen tips/råd angående motor, har tenkt på turbo, og bygge ordentlig helt fra bunnen av.
Noen som har prøvd, kjenner til noen som kan ta jobben, evt. hjelpe til. Er en 5s-fe, blir og bygge motor til vinteren...

#108115  av GT_rider

Kan du ikke bruke den gode gamle 3s-gte motoren da. Prøv å fatt i den generasjonen som sitter i celica st205. Sikkert vanskelig, men hadde vært morro.

#108130  av Amund

de hadde nok vert en bedre ide ja, den vil nok fungere helt greit, (men ville ikke hatt noe mere enn 245hk i en grevling... :roll: )
kult at noen gjør noe slikt som dette med en slik bil da! :D

#108133  av GT_rider

Nei. 245 hk holder nok i camry.
Redd for at han skal få feitere camry enn den "gtt modellen" dere bygger :)

#108155  av Amund

egentli ikkje, hehe. men av erfaring er de ikkje lønnsomt med over 240 hk i en grevling. i vert fall ikkje som bruksbil.. hehe

#108257  av Poppe1

Har lekt litt med tanken selv... Men hva må til for og bygge om da, stor operasjon med motorfester og sånt? Bruke et komplett rear cut fra en mr2? Hva koster disse, evt en komplett motor med ledningsnett?

#146247  av Poppe1

Neida, prosjektet er under utvikling! Men går litt tregere nå etter at jeg kjøpt meg en ny rallybil...

#174942  av Poppe1

Prosjektet går videre fremover! Mangler nå fin sparkling av fronten, mens det mangler litt mer tilpassing av bakfanger, men har kommet godt i gang! Bilder kommer!!!!!