Hei!
Jeg sjekka opp om det Moongoose systemet når jeg skulle kjøpe eksos, men fant ut at det er 3 eller 3 1/2" endestusser på det, men bare 2 1/4" rør.. Det er tynnere enn orginalt!!! Så var jeg deg ville jeg ha sjekka opp om de japanske merkene.. Eventuelt hvis du bor på østlandet tror jeg at jeg hadde vurdert en tur til "Feritta" i Sverige og fått dem til å lage et rustfritt system. De lager akkurat det du vil ha, og de har ord på seg for å være veldig dyktige.. Tror at du kan få et rått anlegg derfra som ingen har likt til deg
Når det gjelder Downpipe så kan jeg på det varmeste anbefale dette.. Jeg monterte det sammen med effektanlegget, og synes at det ble meeget bra. Motoren ble mye mere turtalls villig.
Hvis du trenger en downpipe, så kan jeg se om jeg kan klare å få laget en. Men da må jeg vite at du vil ha den og så trenger jeg litt tid på meg..
Kristian: samme til deg, Det er mulig at jeg kan klare å lage et par downpipes, dersom det er stemning for det.. Jeg har muligheten til å få produsert CNC freste flenser som passer til turboen og lambda-sonden.
Hvis det er interresse for det så skal jeg komme tilbake til pris og levering osv.
Her er bilde av dp.'en min(ikke helt komplett, den mangler nedre feste mot blokka og lakk):

Markus

'91 Kamelonen MR2 turbo m. 3gen 3S-GTE
'97 MR2 (Hardtop-prosjekt) m. Nissan VQ35DE
'01 Hiace m. V8 turbo 1UZ-FTE
'04 Land Cruiser 120 SWB 1KD-FTV