TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Tøff svart Mr2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#146586  av Ace

jumbo skrev:Den nesa er border, ikke bomex.
Uhm hvilke av de ? =) er jo forskjellig styling på på alle bildene nesten

Så vidt jeg kan se er det border på bilde nr 2 , men siste bildet er jo bomex front ....

#146588  av The Doctor

Bilde nr3 og 4 er jo vanlig orginal fanger da!!

#146595  av Ace

The Doctor skrev:Bilde nr3 og 4 er jo vanlig orginal fanger da!!
NÃ¥ var det vel ikke bilde 3 og 4 jeg henviste til heller men stemmer det du sier :D

Ville bare punktere at folk tidligere i posten hadde bare de kunne henvise til hvilke bilder de referer til så hadde man sluppet mange ekstra poster

#146606  av jumbo

Ace skrev:
jumbo skrev:Den nesa er border, ikke bomex.
Uhm hvilke av de ? =) er jo forskjellig styling på på alle bildene nesten

Så vidt jeg kan se er det border på bilde nr 2 , men siste bildet er jo bomex front ....
oops, jeg kikka egentlig bare på de første

jepp, bilde 3 og 4 er tydeligvis tatt før han satta på stylingen

og bilde 5 ser unektelig ut som bomex ja, mens de første definitivt er border

#146622  av FireWalk

Klarer ikke helt bestemme meg for de lyktene jeg... De ser helt RÅ ut i mørket.. men ser litt snodig ut i dagslys..? men kan hende jeg syntes det siden jeg aldri har sett dem annet enn på bilder... :)

#146697  av sw20

tror dei e fine vist man lakker dei svarte mot din røde bil...

dersom man har samme farge rød heile veien bak der på din bil eirik så blir det noe heilt anna en på master sin....

#146699  av FireWalk

sw20 skrev:tror dei e fine vist man lakker dei svarte mot din røde bil...

dersom man har samme farge rød heile veien bak der på din bil eirik så blir det noe heilt anna en på master sin....
Hmm.. ja kan hende det? men da må jeg lakke center plata også... kan jo hende det hadde blitt kult :) men vanskelig å se for seg :) klarer jo ikke bestemme meg om fargen jeg skal ha på bilen heller så.. :P

#146892  av chris

Helt ærlig? Jeg synes de baklyktene er butt ugly i dagslys.. Litt kulere i mørket, men likevel..

Resten av bilen var jo grei da :)

#146928  av jumbo

chris skrev:Helt ærlig? Jeg synes de baklyktene er butt ugly i dagslys.. Litt kulere i mørket, men likevel..

Resten av bilen var jo grei da :)
Må innrømme jeg har litt delte feelings ang. lyktene i dagslys jeg og, men får ikke hjelpe :D Jeg liker uansett hverken originale lykter eller lexus style, så da blir dette alternativet for meg

#146949  av memo

når selger du bilen din til meg? ;)

#147998  av Mr2MK

Noen som kan fortelle meg hvilken felger det er som står på? :shock: Me want! :D