TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#146866  av Johansen

Fy flate det er kjedeligt å male!!! har malt i 3 dager nå.... 13 timer dagli!!!!!!!!!! fy flate jeg er lei ;\ men men må male mer nå uheldigvis:S

#146901  av perchr

det SNØR i trondheim i kveld, titalls cm med snø på veiene her oppå hundhammeren.. nå fikk 2'ern problemer, er nok ikke no brøytebil 8) fortsetter dette i natt så blir det problemer i morgen tidlig :?

#146936  av grimfer

Jeg gleder meg til onsdag! Da er jeg ferdig på jobb kl. 14.00, og da setter jeg meg i bilen og freser over fjellet, hjem til Molde.

Der venter kvinnen, et glass vin, litt mat og en varm seng.

Aah.

#146946  av one

Endelig hjemme igjen etter 5uker i frankrike.
Surt og kaldt i lysaker idag. -1' grader.huff

#146948  av The Doctor

Aldri skjønt vitsen med denna posten jeg.. Ikke rart folk har mange poster.. Så da må jeg poste litt dritt jeg også da..

Er så stapp mett nå as. Vi har alltid "Pølsefest" på jobben på fredager.. 8)

#146950  av jumbo

The Doctor skrev:Aldri skjønt vitsen med denna posten jeg..
omg, du skulle bare visst hvor mye fingra klør akkurat nå, hehe

#146951  av Lilli

Å dæven..er det jul snart...må få R... i gir da :wink:
Er det noen som stresser til jul da.... :)

#146952  av Ace

Poster normalt ikke på forumet på poster kun for å få flere poster, men måtte bare få det ut

NÃ… ERRE JULEFERIE!

Var ferdig med siste eksamen 16.12:2005 kl 13:29
etter å ha sittet på skolen 40+ timer denne uka er jeg greit lei.

Så da var det å ta mazdaen (vinterbil) til nærmeste butikk for å få kjøpt seg noen julepils + julegodt. Plante beina godt på bordet og nyte livet.

btw stress før jul ? neh....aldri :D

#146964  av FireFox

The Doctor skrev:Aldri skjønt vitsen med denna posten jeg.. Ikke rart folk har mange poster.. Så da må jeg poste litt dritt jeg også da..

Er så stapp mett nå as. Vi har alltid "Pølsefest" på jobben på fredager.. 8)
Så hvor mange pølser klarer du å trøkke nedpå? :roll:

#146974  av The Doctor

Hadde du sett meg så skjønner du at det ikke er plass til mange pølser i den kroppen. Kaster nesten ikke skygge jeg.. Men jeg er ganske lang da.. Så det holder med 5stk..På en god dag 6stk.. Skal liksom være sportslig jeg da å spise å trene sunt.. men men... Mye man skulle gjort..

Få høre hva folk klarer å stappe ned da.. Det er wiener det er snakk om her.. En som jobbet her i sommer klarte 24stk tror jeg....

#146978  av oleb

en kompis av meg klarte 28 tacolefser (de små) for noen år siden. :shock:

#146981  av jonny on the spot

The Doctor skrev:Hadde du sett meg så skjønner du at det ikke er plass til mange pølser i den kroppen. Kaster nesten ikke skygge jeg.. Men jeg er ganske lang da.. Så det holder med 5stk..På en god dag 6stk.. Skal liksom være sportslig jeg da å spise å trene sunt.. men men... Mye man skulle gjort..

Få høre hva folk klarer å stappe ned da.. Det er wiener det er snakk om her.. En som jobbet her i sommer klarte 24stk tror jeg....
.
HA HA skal vi lage klubb for de som er kun en strek i pyjamsane og forsvinner i to min når de går forbi en lyktestolpe :lol:

#146985  av The Doctor

Ja men da må vi ha en klubb for de som er så store at det ikke lages pysjamas til også da.. :)

#146986  av The Doctor

oleb skrev:en kompis av meg klarte 28 tacolefser (de små) for noen år siden. :shock:
Bare lefser?? ikke fyll?

#146990  av Kjelliken

:D HA HA HA HA HA HA DET SNØØØØRRRRRRRRR HAHAHAHAHAH må ut og leke..... :twisted:
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 1173