Har lenge lurt på hva regler det er rundt å hente inn bil fra utlandet.
Har selv både Norsk og Engelsk pass med bosted i både Norge og England.
Var faktisk selv å så på en Supra MKIV og en MR2 GTS nå i sommer.
Man får faktisk få en Supra NON Turbo fra mellom 38000-60000kr og Turboversjonen alt fra 40000-80000kr. MR2 Turbo/Gts fra 30000-50000kr... Er helt sykt.
Men hva skjer si visst jeg blir stoppa i kontroll i Norge med engelske skilter og forsikring osv...!
MÃ¥ bilen ut av landet innen en vis tid? FÃ¥r jeg en heftig bot kanskje
?
Eller kan jeg bare si jeg er på ferie, kjøre bilen inn til England vert halvår å tilbake igjen?! Er det en mulig å få dette til å gå?
Hadde vert så rått om jeg kunne ha fått en Supra billig i England å kjøre den rundt i Norge uten problemer med engleske skilter...
Takker for all hjelp jeg kan få!!!
Har selv både Norsk og Engelsk pass med bosted i både Norge og England.
Var faktisk selv å så på en Supra MKIV og en MR2 GTS nå i sommer.
Man får faktisk få en Supra NON Turbo fra mellom 38000-60000kr og Turboversjonen alt fra 40000-80000kr. MR2 Turbo/Gts fra 30000-50000kr... Er helt sykt.

Men hva skjer si visst jeg blir stoppa i kontroll i Norge med engelske skilter og forsikring osv...!
MÃ¥ bilen ut av landet innen en vis tid? FÃ¥r jeg en heftig bot kanskje

Eller kan jeg bare si jeg er på ferie, kjøre bilen inn til England vert halvår å tilbake igjen?! Er det en mulig å få dette til å gå?

Hadde vert så rått om jeg kunne ha fått en Supra billig i England å kjøre den rundt i Norge uten problemer med engleske skilter...

Takker for all hjelp jeg kan få!!!