Vil bare tilføye at du vil aldri klare å lade så mye med CT26 turboen (originalt) at du overstiger begrensningene til bensintilførselen. Altså vil du ikke kunne kjøre for magert med en original ct26 uansett hvor mye du stiller på trykket.
Men, siden eksossiden på ct26 er så ineffektiv bør man ikke kjøre denne over 1,1 bar (15 psi). Når innsugssiden på ct26 ladder 15 psi er mottrykket på eksossiden 20 psi. Turboen klarer rett og slett ikke kvitte seg med all eksosen fort nok slik at den kveles av sin egen luft, på en måte.
+ at originalt har ikke rev2 bensin map for trykk over 12 psi, over det pøser den bare på med MASSE bensins slik at du nettopp ikke skal kjøre for magert som er mest skadelig for motoren. Altså får den feil blanding over 12 psi som fører til effekttap på en motor som allerede kjøres rikt fra fabrikkinstillingene - Mye HK å hente på bensinstyring.
Men, siden eksossiden på ct26 er så ineffektiv bør man ikke kjøre denne over 1,1 bar (15 psi). Når innsugssiden på ct26 ladder 15 psi er mottrykket på eksossiden 20 psi. Turboen klarer rett og slett ikke kvitte seg med all eksosen fort nok slik at den kveles av sin egen luft, på en måte.
+ at originalt har ikke rev2 bensin map for trykk over 12 psi, over det pøser den bare på med MASSE bensins slik at du nettopp ikke skal kjøre for magert som er mest skadelig for motoren. Altså får den feil blanding over 12 psi som fører til effekttap på en motor som allerede kjøres rikt fra fabrikkinstillingene - Mye HK å hente på bensinstyring.
1999 MR2 SW20 GTI