TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyotatreff ved IKEA?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #14706  av cameleon

Hva med et lite Night getogether fredag 29 august kl.23.00 ved IKEA Trondheim?

#14770  av cameleon

Digg :D

Får håpe det blir pent vær også. Eller i alle fall oppholdsvær. Hadde vært stilig med noen skikkelig bra kvelds/natt bilder:) Hadde egentlig håpet å få montert noen blå ground neons under bila innen da, men ser litt mørkt ut :( men men. Håper det kommer en del i alle fall:)

#14783  av chris

cameleon skrev:Digg :D

Får håpe det blir pent vær også. Eller i alle fall oppholdsvær. Hadde vært stilig med noen skikkelig bra kvelds/natt bilder:) Hadde egentlig håpet å få montert noen blå ground neons under bila innen da, men ser litt mørkt ut :( men men. Håper det kommer en del i alle fall:)
Har du kjøpt, så det er bare å sette på eller?

#14785  av cameleon

Nei, jeg har ikke kjøpt nei. Var egentlig planlagt å skaffeet sånn sett med fre rør denne uka, men pga noen uventede regninger så må jeg vente :?
en det skal bli om ikke lenge da hehe :D

#14788  av chris

cameleon skrev:Nei, jeg har ikke kjøpt nei. Var egentlig planlagt å skaffeet sånn sett med fre rør denne uka, men pga noen uventede regninger så må jeg vente :?
Jeg gikk med tanker om å dytte på lilla neonlys på min, tror det hadde passa bra sammen med fargen på bilen min. Men om du monterer, så skal du få bli med å montere på min, når den tid kommer :) For jeg har ikke anelse om hvordan de festes..

#14799  av supratt

Da sier vi 23.00 på Ikea førstkommende Fredag.
Jeg og Stine er PÃ…MELDT med 2 biler.

SUPRA,en og Caben :wink: :twisted:

#14801  av chris

supratt skrev:Da sier vi 23.00 på Ikea førstkommende Fredag.

Hehe, se han som har henta over supra'n da ;) Gleder meg til å se den!

#14806  av cameleon

chris skrev:
cameleon skrev:Nei, jeg har ikke kjøpt nei. Var egentlig planlagt å skaffeet sånn sett med fre rør denne uka, men pga noen uventede regninger så må jeg vente :?
Jeg gikk med tanker om å dytte på lilla neonlys på min, tror det hadde passa bra sammen med fargen på bilen min. Men om du monterer, så skal du få bli med å montere på min, når den tid kommer :) For jeg har ikke anelse om hvordan de festes..
Har aldi montert neons under bil før jeg heller hehe, men jeg trukke det er så veldig vanskelig. Forhåpentligvis følger det med bruksanvisning i pakken. Hvis ikke får jeg se etter om jeg har en viss mulighet til å montere og hvis det er håpløst kjører jeg bare opp til Bilradiospesialisten med den hehe. ( litt reklame er da vel lov :P )

#14807  av cameleon

supratt skrev:Da sier vi 23.00 på Ikea førstkommende Fredag.

Dere er hjertlig velkommen begge to :) Vi får håpe at det blir oppholdsvær da. Slik at bilene ikke blir så sambla nedgrisete :D

#14809  av funkes

Er jeg edru kjører jeg sikkert innom :)

#14811  av cameleon

funkes skrev:Er jeg edru kjører jeg sikkert innom :)
Hadde vært trivelig i alle fall! :)

#14822  av @lpher

chris skrev: Hehe, se han som har henta over supra'n da ;) Gleder meg til å se den!
Har ikke sett Gull-Supran enda du nei...your in for a treat ;-)
cameleon skrev: Har aldi montert neons under bil før jeg heller hehe, men jeg trukke det er så veldig vanskelig. Forhåpentligvis følger det med bruksanvisning i pakken. Hvis ikke får jeg se etter om jeg har en viss mulighet til å montere og hvis det er håpløst kjører jeg bare opp til Bilradiospesialisten med den hehe. ( litt reklame er da vel lov )
Du synes du ser for deg meg ligge under bilen din og montere neon ja? LOL ;-) ...Just kidding...om du får problemer eller bare 'vil ha det gjort' så kan jeg ordne det for deg ja ;-)

@lpher

#14825  av chris

@lpher skrev: Du synes du ser for deg meg ligge under bilen din og montere neon ja? LOL ;-) ...Just kidding...om du får problemer eller bare 'vil ha det gjort' så kan jeg ordne det for deg ja ;-)

@lpher
Tja.. JEG ser i hvert fall det for meg :mrgreen:

#14835  av cameleon

Hadde vært moro da @lpher hehe :D

Jeg kommer garantert til å bestile settet hos dere da, og jeg ser ikke bort i fra at jeg bare lar dere gjøre det for meg liksom. går ut ifra at det blir pent gjort da 8)