TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• gxi

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

gxi

#148805  av daniel

min camry gxi..
med vinterfelger :(
men det kommer 17 tommere snart
og nye hjulbuer bak.. de begynner å forsvinne.. :shock:
Vedlegg
HPIM0812.JPG
HPIM0812.JPG (235.16 kiB) Vist 2659 ganger

#148845  av sigheri

Pen bil.

Hadde en slik for et par år siden.

Med senkesett (H&R) 16 og 18", sotfilm +++

Morsom bil som går godt

#148848  av TurboKnut

Tror jeg husker den der - har gått her i Sarpsborg tidligere.

#148858  av daniel

nei bilen kommer fra moirana, var ca 1 år i stavanger.. utrolig godt fornøyd.. går helt greit.. kom seg når eg fikk fjernet katalysatoren, og bygget 2,5toms effanlegg, men myyye lyd.. kn filteret kommer i morgen.. :lol:

litt flere bilder..
Vedlegg
HPIM0813.JPG
HPIM0813.JPG (237.81 kiB) Vist 2659 ganger

#148922  av kaimagne

daniel skrev:nei bilen kommer fra moirana, var ca 1 år i stavanger..
Den har jo AJ-skilter, som tyder på at den er registrert i Askim/Spydeberg/Mysen-området, så kombiner det med TurboKnut sin elefanthukommelse, så tror jeg muligens han som har rett. At bilen senere har vært i både Mo i Rana og Stavanger stemmer sikkert også... :)

#148929  av Kjelliken

:D halloen Daniel og velkommen inn her. Velkommen skal du være altid kjekt og slå av en prat med deg. Gleder oss til du får på de andre felgene..

Ses no rundt om på veien antar jeg..

Kjelliken 8)

#148989  av daniel

ja vet det er der omkring den kommer fra, men den har gått i nordnorge så å si ifra den var ny..
hallaien kjell.. ja har vert her en stund no, men har ikkje hatt nett på en stund på grunn av ubrukelig bkk.. sees på veien ja.. kjør svin :)

#149013  av Anders gullstein

Blir fin lyd i dem ja. Har en kompis som har fjerna katalysatoren på faren sin GXi. Lyd og bilde stemmer liksom ikke helt overens :wink:

#149068  av daniel

ja knallfin lyd.. med fjerning av katalysator, e det nesten samme lys som før, til eg passerer 4000rpm.. då kommer golyden :lol:
blir sikkert enda bedre når kn filteret kommer på..-

#150483  av KK-ma70

Hadde en GLI selv i 3år, knallgod bil. Skjeldent trøbbel m den :D
Den er nå avgått med pensjon :(
Min bror tok alt interiøret og puttet det inn i sin XLI.
GÃ¥r vell litt bedre din da :wink:

For de som ikke vet: GXI=V6

#150707  av daniel

åja.. ja det er goe biler.. broderen hadde en amerikansk 2,0.. den het ikkje gli, men e ikkje sikker på ka den het, men når han solgte den var det like før den rundet 550 000.. evighetsmaskiner..

min går helt greit, men "lite vil ha alt, og mykje vil ha mer"

de har bygget de motorene med twin turbo i usa.. hadde sikkert vert arti å prøvd, men eg tror eg heller kjøper meg supra når eg vil ha mere..