Hei! Etter at min Golf 2 Gti 16v er kræsjet, så ønsker jeg meg ny bil, og jeg ønsker meg noe stilig, noe som går litt og noe som er relativt nytt.
Mr2 er en bil jeg alltid har likt, helt siden en kompis kjøpte sin 91 modell, rød med skinnseter.
Jeg har 50000 i egenkapital, og er villig til å ta opp et lån. På 50000 ca. For å få meg en bra mr2. Er dette nok? Men, for å få lån må vel bilen være 93 modell og nyere?
Når kom det ABS, Airbag osv på MR2? Kunne vært kjekt å ha.
Hva skal jeg se etter ved kjøp?
Noen kriterier er.
- Pen farge, Rød, Svart, Blå?
- Sort skinn
- GÃ¥dd under 150,000 helst minst mulig.
- Pris ca 100000
- Nyest mulig årsmodell, hvilke årsmodeller er bra å kjøpe?
Hvordan er det med import? Hvordan er den å forsikre? Evt på meg selv med 20% bonus, 19 år gammel. Eller på min far med 75% bonus og 50 år gammel?
Det at MR2 er liten, det får bare være. Men, det finnes vel muligheter for å få meg seg 1 eller 2 snowboard i bakken? Finnes det takgrind av noe slag? Hvordan er bilen på vinteren egentlig?
..
Mr2 er en bil jeg alltid har likt, helt siden en kompis kjøpte sin 91 modell, rød med skinnseter.
Jeg har 50000 i egenkapital, og er villig til å ta opp et lån. På 50000 ca. For å få meg en bra mr2. Er dette nok? Men, for å få lån må vel bilen være 93 modell og nyere?
Når kom det ABS, Airbag osv på MR2? Kunne vært kjekt å ha.
Hva skal jeg se etter ved kjøp?
Noen kriterier er.
- Pen farge, Rød, Svart, Blå?
- Sort skinn
- GÃ¥dd under 150,000 helst minst mulig.
- Pris ca 100000
- Nyest mulig årsmodell, hvilke årsmodeller er bra å kjøpe?
Hvordan er det med import? Hvordan er den å forsikre? Evt på meg selv med 20% bonus, 19 år gammel. Eller på min far med 75% bonus og 50 år gammel?
Det at MR2 er liten, det får bare være. Men, det finnes vel muligheter for å få meg seg 1 eller 2 snowboard i bakken? Finnes det takgrind av noe slag? Hvordan er bilen på vinteren egentlig?
..