Glemte vel kanskj eå svare på noen av tinga du skreiv @lpher

skal selvfølgelig ha ekstern forsterker til høytalerne rundt i bilen, men det skjønte du vel kanskje på mailane, takk for svar i dag, du får svar om ikke lenge med en bitte litt oppdatert liste å alt du trenger, blir moro detta
Men Allerede har jeg fått et problem da, mobilsentrum er problemet mitt

er derfra jeg skal bestille strokern, men når jeg spurte om de kunne skaffe med 2x2ohm spoler istede for 2x4ohm spoler så får jeg dette til svar
Vi har kun de forsterkerne du kan se på vår web site.
Er seriøst det eneste som sto på mailen også

Sendte de en mail og forklarte problemet mitt og at jeg trenger 2x2ohm++ men sendt en del mailer med de, og snakka med de litt på telefon og det virker ikke som de tar inn noe annet enn det de har på siden gitt, noe som vil si at jeg da ikke bestiller derfra i tilfelle siden jeg ikke har forsterker til å klare å drive 2x4 ohm
Hifi-klubben har ikke lov til å ta inn bilstereo i norge på grunn av no avtale greier, og ra audio/sound pressure roter så sinsykt mye at det skulle ikke vært lov, pluss at de har klart å miste kontrakten med cerwin nå, så med andre ord er det ingen i norge som kan få tak i strokern... Men veit at hifi klubben har solgt litt tross kontrakter med andre, så får prøve å kontakte de angående denna for har virkeli lyst på den
Et bitte lite spørsmål til i samma slengen, er det vanskelig å få ut orginal spillern? hva må ut og opp? og passer den iso-adapteren jeg linka til for noen dager siden
Skulle fått bilen i dag, men t-sporten får ikke forsikring uten guard system instalert gitt, viste ikke jeg no om, men fått det på i dag så da er den klar for henting og ikke minst kjøring i morra