TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FÃ¥tt meg MR2 med SARD bodykit:)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #149929  av hybris

Har avtalt å hente denne i løpet av uka: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=8&tot=19

Så da blir jeg snart mr2-eier om ingenting skjærer seg underveis :)

Så da begynner jeg vel å stille dumme spørsmål (ja jeg vet hvor søkeknappen er) her snart, skal dere se :)

Bilde
Sist redigert av hybris den 11 jan 2006 22:47, redigert 1 gang totalt.

#149934  av sindrejl

gratulerer :)

#149935  av ADHD:-)))

Hei!
da vil eg gratulere deg med en NYDELIG MR2!!!:-)

#149939  av jonny on the spot

Grattis hvis alt går etter planen da :)

#149954  av jsun

Grattis ja :D
Kjæresten har lyst på en slik hun og, kanskje det kommer enda en inn i forumet her 8)

#149960  av Johansen

Gratulerer hvis dette går i boks ;) nydelig bil =)

#149979  av hybris

Takk takk. Skal si fra når bilen er trygt i hus :)

#149982  av Magne_F

Grattis. Håper det ordner seg. Hadde vært hyggelig med flere MK3 eiere her på forumet.. :-)

#150006  av Fantare

Gratulerer på forhånd 8)

#150317  av hybris

Da er bilen trygt i garasjen! :lol: :lol:

#150319  av hmsilset

Gratulerer med en ganske unik bil :P Finnes ikke mange i Norge med den stylinga tror jeg.

#150325  av hybris

hmsilset skrev:Gratulerer med en ganske unik bil :P Finnes ikke mange i Norge med den stylinga tror jeg.
Takk! Nei jeg har søkt litt på nettet, finner generelt lite, virker ikke som om det er mange i norden generelt med det kitet, vet ikke om det er noen i norge.

#219654  av hybris

Da er denne solgt til en 38 år gammel dame som ville ha kul sportsbil.. Hun tar sikkert godt vare på den hun, men hva skal jeg gjøre nå da tro? :?

#219655  av Johansen

Kjøpe en annen Toyota :D

#219733  av lexusmann

Har sett denne, men lurer på hvorfor du solgte den bare etter 1 år??