TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Frakt fra Danmark til Norge Haster!!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

#150407  av Biggen

DFDS tok og fraktet mitt klipp i fra nederst i Danmark til min dør for 4000. Jeg ble veldig fornøyd!

#150408  av James

Biggen skrev:DFDS tok og fraktet mitt klipp i fra nederst i Danmark til min dør for 4000. Jeg ble veldig fornøyd!
takker. men fant et selv. Di het GT Spedition. Di skulle ha 1200kr + 400kr i moms.

#150443  av andre 1

Hehe så det ble den 4-agze jeg linket til :twisted: Fikk du prutet noe på prisen eller???

#150445  av James

andre 1 skrev:Hehe så det ble den 4-agze jeg linket til :twisted: Fikk du prutet noe på prisen eller???

Ja ble den motoren :twisted: hehe, nei hadde ikkje samvittighet til å prute. han karen var så grei og...:P

#150446  av andre 1

Så fett !!!! Håper du blir fornøyd :D hvem er det som skal montere den ??

#150468  av James

da vart kontrakt med fyren og alt i boks :D FÃ¥r den mest sansynlig i slutten av neste uke.... Gleder meg som en unge :D
Muligens jeg skal få Toyparts til å montere den, men skal forhøre meg litt rundt først....

#150470  av Mr2 Mk2

Helt VÆRST 8) Burde absolutt ha mulighet til "Banerekord" på Eikås :twisted:

#150475  av James

Jostein skrev:Helt VÆRST 8) Burde absolutt ha mulighet til "Banerekord" på Eikås :twisted:
hehe, når er det kjøring på Eikås? :wink:
Sist redigert av James den 13 jan 2006 09:32, redigert 1 gang totalt.

#150498  av andre 1

Blir nok en artig mk1 det der ja hehe..... Det hadde vært kult om du lagde en prosjekttråd når motoren kommer å den er på vei inn i bilen,med masse bilder og film av det endelige resultatet :D

#150584  av James

andre 1 skrev:Blir nok en artig mk1 det der ja hehe..... Det hadde vært kult om du lagde en prosjekttråd når motoren kommer å den er på vei inn i bilen,med masse bilder og film av det endelige resultatet :D
Det skal jeg gjøre! :wink:

#150609  av MR2turbo

ring meg på 97024101 jeg skal snart nedover til dk med hiacen.. :)