TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#150737  av Lilli

Har en diskusjon på gang! :wink:
En nordlening kan vel ikke skjønne dette helt...
Hva er forskjellen på østkanten og vestkanten i oslo?
Så dere fra området....hjælp

#150740  av sleeper

kort fortalt så er det øst= arbeidere vest= sjefene!

(var vel sånn før, vet ikke om dette stemmer lenger jeg..?

#150798  av jonny on the spot

her sitter meg of hilde og koser oss :mrgreen: Skal si helgen medfølger goder

#150805  av Christian

sleeper skrev:kort fortalt så er det øst= arbeidere vest= sjefene!

Stemmer vel det, nesten så jeg føler meg dårlig når jeg er hos svigers... :roll:

#150807  av sleeper

Christian skrev:

Stemmer vel det, nesten så jeg føler meg dårlig når jeg er hos svigers... :roll:

hvem side er du fra da?

#150855  av perchr

tenkte på noe, om sommeren, dere med t-tak/cab, brukere dere ofte å sette fra dere bilen uten tak? kommer vel litt ann på hvor det er osv men.. vet jeg selv er litt nevro ang det, ofte på med taket iaff.. :roll:

#150858  av Dalan

perchr skrev:tenkte på noe, om sommeren, dere med t-tak/cab, brukere dere ofte å sette fra dere bilen uten tak? kommer vel litt ann på hvor det er osv men.. vet jeg selv er litt nevro ang det, ofte på med taket iaff.. :roll:
Jeg pleier alltid å sette den fra meg med taket av jeg, om jeg så skal handle, trene eller no annet og fort blir borte en times tid.. Kanskje ikke helt bra men :P
Gidder ikke sette på taket, hehe.
Men skal jeg parkere for litt lengre tid eller et annet sted enn her i byen så setter jeg på taket.
Har hendt jeg har glemt å sette på det om natten hjemme også, litt flaks at det ikke har regnet i løpet av natten da :lol:

#150859  av perchr

Dalan skrev:
perchr skrev:tenkte på noe, om sommeren, dere med t-tak/cab, brukere dere ofte å sette fra dere bilen uten tak? kommer vel litt ann på hvor det er osv men.. vet jeg selv er litt nevro ang det, ofte på med taket iaff.. :roll:
Jeg pleier alltid å sette den fra meg med taket av jeg, om jeg så skal handle, trene eller no annet og fort blir borte en times tid.. Kanskje ikke helt bra men :P
Gidder ikke sette på taket, hehe.
Men skal jeg parkere for litt lengre tid eller et annet sted enn her i byen så setter jeg på taket.
Har hendt jeg har glemt å sette på det om natten hjemme også, litt flaks at det ikke har regnet i løpet av natten da :lol:
hehe, ja, glemte det en gang eller to jeg også :P greit nok å sette den fra meg med taket slik den er nå egentlig, men snart kommer det jo pc og aktiv sub som er rimelig lett å plukke med seg :? låse det fast med henglås 8)

#150866  av lasse

Pleier å la øsa stå takløst selv, kjører vinduene opp og låser spillerfronten inn i hanskerommet da, også har jeg alarm...
Har måttet løpe en gang da, var og grillet hos en kompis i sommer da det plutselig kom en liten skur, har vel aldri løpt så fort i hele mitt liv tror jeg...

#150958  av GT4 CS

Noen som vet hvordan lyd en giraff (eller hvordan det nå skrives) lager?

#150963  av 2000celica

Sakset fra Wikipedia
Giraffes are thought to be mute. However, recent research has shown evidence that the animal communicates at an infrasound level with a surprising level of complexity.
Det betyr vel at de er stumme........ :wink:

#150965  av GT4 CS

Satt og hadde en dyp diskusjon med dama inatt om det dyret, og klarte ikke finne ut om de lagde lyder :)
Men takk for svar;)

#150980  av Christian

sleeper skrev:
Christian skrev:

hvem side er du fra da?
Er fra landet jeg :P Og svigers bor i Hoffsjef Løvenskjoldsvei. Mye fornemme fruer oppi der gitt. :lol:

#151011  av ST182

Christian skrev:
sleeper skrev:
Christian skrev: Stemmer vel det, nesten så jeg føler meg dårlig når jeg er hos svigers... :roll:

hvem side er du fra da?
Er fra landet jeg :P Og svigers bor i Hoffsjef Løvenskjoldsvei. Mye fornemme fruer oppi der gitt. :lol:
ahh så det er DIN mr2 jeg har sett noen ganger i den gata da? :)
(jobber i mye i området der)

#151031  av Rømmling

en her på tynset som jeg går på skole hadde en cossi som han solgte nå, han hadde gjort alt selv nesten. trimmet til 400hp, strøken bil som han tørket over motor rommet bare han hadde justert noe så det fantes ikke møkk der. den spesiel blå farge som det bare finnes 2 av i norge.
han solgte den nå, og før han drog sa kjøperen at dette er min 16 coswort, han tenkte han likte å kjøpe å selge etter kort tid. fikk vite dager etter at han hadde vraket den så han skulle dele den og bruke fronten på bilen på en annen bil han hadde. bare 3 timer etter han dro. han angrer på at han ikke tok nøklene og drog
det er kipt det etter å lagt så mange timer i den :(
  • 1
  • 141
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 1173