kort fortalt så er det øst= arbeidere vest= sjefene!
(var vel sånn før, vet ikke om dette stemmer lenger jeg..?
sleeper skrev:kort fortalt så er det øst= arbeidere vest= sjefene!Stemmer vel det, nesten så jeg føler meg dårlig når jeg er hos svigers...
Christian skrev:sleeper skrev:kort fortalt så er det øst= arbeidere vest= sjefene!Stemmer vel det, nesten så jeg føler meg dårlig når jeg er hos svigers...
perchr skrev:tenkte på noe, om sommeren, dere med t-tak/cab, brukere dere ofte å sette fra dere bilen uten tak? kommer vel litt ann på hvor det er osv men.. vet jeg selv er litt nevro ang det, ofte på med taket iaff..Jeg pleier alltid å sette den fra meg med taket av jeg, om jeg så skal handle, trene eller no annet og fort blir borte en times tid.. Kanskje ikke helt bra men
Dalan skrev:hehe, ja, glemte det en gang eller to jeg ogsåperchr skrev:tenkte på noe, om sommeren, dere med t-tak/cab, brukere dere ofte å sette fra dere bilen uten tak? kommer vel litt ann på hvor det er osv men.. vet jeg selv er litt nevro ang det, ofte på med taket iaff..Jeg pleier alltid å sette den fra meg med taket av jeg, om jeg så skal handle, trene eller no annet og fort blir borte en times tid.. Kanskje ikke helt bra men
Gidder ikke sette på taket, hehe.
Men skal jeg parkere for litt lengre tid eller et annet sted enn her i byen så setter jeg på taket.
Har hendt jeg har glemt å sette på det om natten hjemme også, litt flaks at det ikke har regnet i løpet av natten da
sleeper skrev:Er fra landet jegChristian skrev:sleeper skrev:kort fortalt så er det øst= arbeidere vest= sjefene!Stemmer vel det, nesten så jeg føler meg dårlig når jeg er hos svigers...
hvem side er du fra da?
Christian skrev:ahh så det er DIN mr2 jeg har sett noen ganger i den gata da?sleeper skrev:Er fra landet jegChristian skrev: Stemmer vel det, nesten så jeg føler meg dårlig når jeg er hos svigers...
hvem side er du fra da?Og svigers bor i Hoffsjef Løvenskjoldsvei. Mye fornemme fruer oppi der gitt.