Gti motoren på celicaen min bruker litt olje, det er sikkert endel her som kjenner til dette problemet..
Det irriterer meg litt, men ellers så er alt fint, bilen starter alltid og jeg har ikke noe problem med den uten at den bruker olje.
Stakk en tur til toyota for litt siden og da sa han verkstedsjefen at det var det var stempelringene eller stempefjærene som var årsaken..
Jeg får ikke bestemt meg om jeg skal overhalle den eller om jeg skal bytte motoren og prøve og finne en gti motor som er i bra stand..
Etter overhalling blir motoren som ny? (mener jeg har hørt det før) Og nå har bilen trilla i litt over 200 000 km, hvis jeg finner en motor som har gått lite så får jeg kanskje mer for den når jeg skal selge om jeg bare hadde overhalla motoren?
Hva anbefaler dere at jeg skal gjøre.?
Også går bilen dårligere hvis motoren bruker olje? har det noe og si liksom.
Kom med svar folkens
Det irriterer meg litt, men ellers så er alt fint, bilen starter alltid og jeg har ikke noe problem med den uten at den bruker olje.
Stakk en tur til toyota for litt siden og da sa han verkstedsjefen at det var det var stempelringene eller stempefjærene som var årsaken..
Jeg får ikke bestemt meg om jeg skal overhalle den eller om jeg skal bytte motoren og prøve og finne en gti motor som er i bra stand..
Etter overhalling blir motoren som ny? (mener jeg har hørt det før) Og nå har bilen trilla i litt over 200 000 km, hvis jeg finner en motor som har gått lite så får jeg kanskje mer for den når jeg skal selge om jeg bare hadde overhalla motoren?
Hva anbefaler dere at jeg skal gjøre.?
Også går bilen dårligere hvis motoren bruker olje? har det noe og si liksom.
Kom med svar folkens

89 Honda accord 2.0exi (solgt)
90 Mercedes 300 ce (solgt)
90 Toyota Celica Gti(solgt)
93 Toyota Soarer (solgt
90 Toyota mr2 gti(solg)
Mercedes sl
90 Mercedes 300 ce (solgt)
90 Toyota Celica Gti(solgt)
93 Toyota Soarer (solgt
90 Toyota mr2 gti(solg)
Mercedes sl