TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• SentrallÃ¥s klikk

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #150940  av perchr

Sentrallåsen min har de siste par dagene levd helt sitt eget liv.. den skal absolutt låse igjen hele tiden.. mens jeg kjører låser den igjen hele tiden.. hva kan være feilen, skulle likt å fått kontroll over den igjen :P

#151248  av predator

Sliter selv med samme problem... litt irriterende når en er ute av bilen i bare noen sekunder , så er døren pluttselig låst :roll:
 #151314  av jsun

perchr skrev:Sentrallåsen min har de siste par dagene levd helt sitt eget liv.. den skal absolutt låse igjen hele tiden.. mens jeg kjører låser den igjen hele tiden.. hva kan være feilen, skulle likt å fått kontroll over den igjen :P
Bilen er vel ikke fra USA?
Der låser ofte bilene dørene når de når 10Mph.
Opplevde dette på en Ford Explorer jeg leide der borte!!
Sikkerhets messige hensyn :wink:
 #151338  av perchr

jsun skrev:
perchr skrev:Sentrallåsen min har de siste par dagene levd helt sitt eget liv.. den skal absolutt låse igjen hele tiden.. mens jeg kjører låser den igjen hele tiden.. hva kan være feilen, skulle likt å fått kontroll over den igjen :P
Bilen er vel ikke fra USA?
Der låser ofte bilene dørene når de når 10Mph.
Opplevde dette på en Ford Explorer jeg leide der borte!!
Sikkerhets messige hensyn :wink:
nope, problemet er borte nå.. hm.. varte bare noen dager.. har aldri vært slik før :?

#151422  av predator

ER japse jeg har iallefall. Men snakket med TG-Bil forleden , og krevde garanti sak, pluss ander småfeil som dukket opp, som morkene drivknute mansjetter, styrestag mansjett, stab stag foringer og en uling i girkassen...
Oppdaget mange feil etterhvert gitt... :twisted:
Men bra at kisen på Tg- bil sa seg villig til og dekke alt sammen, bare jeg kom nedover med bilen... Ike verst med tanke på at det egentlig er 50-50 garanti på så gamle bruktbiler :P Grei kar ja.... :P