TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lekkasje i pakning?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #151421  av predator

#¤%&¤#% :evil: Hver gang jeg vasker mren så strømmer det inn vatten ved targa taket.. ( i skøytene/krysset der laseboltene er og midt i blankeste taket, der kupelyset er. Forran mot frontruten) Er sikkert ikke mange som skjønner hvor jeg mener, men greier ikke og ordlegge meg bedre for øyeblikke pga frustrasjon... :evil:
Pakkningene ser jo helt nye og bra ut... (nettopp handlet bilen)
Blir jo ei pøle i dørken hvis bilen står i regnvær over natten, så det må jo lekke noe enormt...
Prøvd og spylet den med høytrykk og sett hvor det kommer inn, og det er bare de 2 stedene som jeg prøvde og forklare ovenfor....
Noen andre har med samme problem?

#151440  av SMT

har ikke akkurat det samme probleme som deg. men lån deg en garage som du kan bruke vann i. så tar du en hageslange og ikke så MYE trykk på vannet.
så får du en til og sitte inni bilen med lommelykt mens en annen står og spyler på taket. så kan du få lokalisert lekagene helt nøyaktig.da er det litt lettere og finne ut hva som må gjøres, får å få det tett.

#151492  av jonny on the spot

Søkefunksjon (hint hint).. Jeg brukte silikon pasta som du får kjøpt på alle bensinstasjoner.. Bare å grise ivei, min ble helt tørr etter jeg gjorde det :D