TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ny bil snart innomhus :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#151649  av Tore

Grattis Memo, jeg kan vel alltids avsløre at vi får ny supra på samme transport :D Det er vel ikke andre på Mo som har kjøpt seg en sort SZ med levering i mars/april...jeg kjøper den sølvgrå RZ'en som kommer samtidig 8)

Info om RZ'en:
*Helt standard, 93 TT MT6, sølvgrå
*RHD fra Japan
*Kun kjørt 17 000 km.... :o :shock: :D
BILDER KOMMER!!![/img]

#151651  av memo

Tore,

det er nok utvilsomt meg :) Er det Trond som har avslørt meg? :D
Kanskje vi treffes i Narvik om du henter den der du og? få til en mini-supra-meet ;)

gratulerer med en noe grummere utgave av min ;)

#151660  av Tore

memo skrev:Tore,

det er nok utvilsomt meg :) Er det Trond som har avslørt meg? :D
Kanskje vi treffes i Narvik om du henter den der du og? få til en mini-supra-meet ;)

gratulerer med en noe grummere utgave av min ;)
Trond lurte på om jeg kjente deg, ja...er vel ikke no problem med et meet; er jo riktig så mange Supra i vennekretsen til Trond og ellers i indre Troms! Så får vi håpe Trond får bygd om sin egen til vi kommer, den begynner å flytte alvorlig på seg etterhvert! Det eneste jeg trenger nå, er penger til registrering, for så å modde litt :D Er som en liten unge i dag :oops:

#151661  av memo

min blir ihvertfall registrert så snart den ankommer narvik ;)

men hvordan jeg skal komme meg FRA narvik lurer jeg hardt på..
i slutten av mars er det ikke fritt for sny enda.. og det er ikke med vinterfelger logisk nok :)

du er ikke den eneste som gleder deg, jeg sitter og rister og fniser som ei lita jente selv :lol:

#151686  av memo

ser jo bra ut jo :)

kanskje du kan skovle sammen en pakke med cd-spiller (helst med usb ingang for minnebrikke), samt noen småhøytalere jeg kan erstatte de gamle med?

skal ikke ha noe fancyfancy, vil bare ha litt mer enn originalt :)

send meg en pm eller mail på det.. martin@promodesigns.no om du orker :)

#151687  av @lpher

Tore skrev:Grattis Memo, jeg kan vel alltids avsløre at vi får ny supra på samme transport :D Det er vel ikke andre på Mo som har kjøpt seg en sort SZ med levering i mars/april...jeg kjøper den sølvgrå RZ'en som kommer samtidig 8)

Info om RZ'en:
*Helt standard, 93 TT MT6, sølvgrå
*RHD fra Japan
*Kun kjørt 17 000 km.... :o :shock: :D
BILDER KOMMER!!![/img]
Sæ dær ja! Enda en?! :D Grattis til deg også :)

#151694  av Kjelliken

:D Grattis med ny bil ja.. den blir vel morro og kjøre rundt på ACR med kan jeg tenke meg.. :twisted:

#151699  av Tore

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

#151706  av dca

gratulerer begge!
sinnsykt feite biler det der! har veldig lyst på en selv...men blir lappløs tvert...

litt spesiell dash på supraen..er liksom vridd mot fører! ser tøft ut, men ellers ser dashen litt gammel ut syns jeg! ikke vondt ment! :D

#151719  av beerba

Er vel bare å gratulere. blir jo kult med en MK4 på Mo. (Jammen på tide) :D

#151732  av sleeper

er det bare meg som har dårlig syn eller er det skinn på baksetene og stoff på forstetene på den siste der??

#151747  av elino

sleeper skrev:er det bare meg som har dårlig syn eller er det skinn på baksetene og stoff på forstetene på den siste der??
Mener å ha lest eller hørt at det er originalt med skinn i baksetet på mk4 JDM uavhengig om det er skinn eller stoff foran...rett meg hvis jeg tar feil :wink:

PS Grattis og lykke til med ventinga gutter :wink: Ventetiden min er heldigvis over hehe... reiser inn til Drammen i morgen tidlig å henter "gliset" mitt :D :D :D

#151785  av @lpher

Tore: Wow! Så it som ett bra eksemplar det dær gitt :D

Ser faktisk ut som den har varmeseter og el.frontspoiler og hele sulamitten den dær? :)

#151787  av @lpher

dca skrev: gratulerer begge!
sinnsykt feite biler det der! har veldig lyst på en selv...men blir lappløs tvert...
LOL :D Neida...går fint det...bare prøv! :D
dca skrev:
litt spesiell dash på supraen..er liksom vridd mot fører! ser tøft ut,
Det ER tøft også :) ..og ikke minst VELDIG funksjonabelt :D
dca skrev:
men ellers ser dashen litt gammel ut syns jeg! ikke vondt ment! :D
Der må jeg nok si meg rimelig uenig gitt :D ...er jo "litt" partisk jeg da menneh :D Har du sett andre sportsbiler fra begynnelsen på 90'tallet eller? :D Til og med Porsche 911 ser jo ut som en sparsomt innredet boble jo! :D

Det eneste som jeg kan tenke meg å utsette noe på...OM jeg først måtte...så må det bli at interiøret på Supran går i VEL mye svart...men DET kan man gjøre noe med! :D Det ble da også endret på i 1997 :)