TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøp av supra

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #151839  av dreamer

Hva ligger en mk IV 94 mod NA supra på i pris (høyrestyrt)?

Er det dyrt å montere singelturbo på en slik?

Er det bare å godkjenne bilen på biltilsynet når den kommer ifra England?
(trenger jeg noen spesielle papirer)

#151904  av mr.two

..
Vedlegg
search.gif
search.gif (14.2 kiB) Vist 1970 ganger

#151920  av dreamer

OK, will do :wink:

MEN kan noen fortelle meg om det er dyrt med 4900 pund for en non turbo 94 modell MKIV( høyrestyrt) Trenger bare synspunkter på det :wink:

#151922  av w-master

dreamer skrev:OK, will do :wink:

MEN kan noen fortelle meg om det er dyrt med 4900 pund for en non turbo 94 modell MKIV( høyrestyrt) Trenger bare synspunkter på det :wink:
Hørtes no ut som en grei pris det ifra min side...med tanke på at japanauto tar over 100k minst for en supra.. Hvor kom du fram til den prisen?

#151989  av dreamer

w-master skrev:
dreamer skrev:OK, will do :wink:

Hørtes no ut som en grei pris det ifra min side...med tanke på at japanauto tar over 100k minst for en supra.. Hvor kom du fram til den prisen?
Kjenner en Engelskmann som har den. hadde sikker fått den 4500 pund hvis man hadde pruta litt. Ikke galt med ca 66000 kr inkl moms for en supra synes jeg. :? har gått ca 100000 km med en del specs :)
Vedlegg
!cid_003301c61d9a$fcc1db90$95ac6453@homec6e07c13db.jpg
!cid_003301c61d9a$fcc1db90$95ac6453@homec6e07c13db.jpg (27.17 kiB) Vist 1920 ganger

#152004  av hybris

Er det ikke litt trist med supra uten turbo da? :)

#152017  av celicat23

hybris skrev:Er det ikke litt trist med supra uten turbo da? :)
Er det ikke enda tristere med mr2 og bare 140hk da?

#152021  av dreamer

Setter på singleturbo kit på den, Vet ikke helt hva det koster men , kan vel ikke være så galt :?

#152026  av one

celicat23 skrev:

Når ble en yaris en sportscar? Har ikke du solgt den ¨alt for mye påkostet celicaen med HELE 143hk?

Lurer på hvilken SPORTSBIL du kjører idag?

#152031  av celicat23

one skrev:
celicat23 skrev:
Når ble en yaris en sportscar? Har ikke du solgt den ¨alt for mye påkostet celicaen med HELE 143hk?

Lurer på hvilken SPORTSBIL du kjører idag?
Hvilket valg folk gjør når det gjelder bil, avhenger av økonomi. Og da syns jeg det er tåpelig når folk skal rakke ned på hva andre kjøper seg. Siden han skal være så høy i hatten så syns det var passende å gi han ett lite hint tilbake om at han faktisk kjører en bil med mye mindre HK enn den han rakker litt ned på. Men det gikk rett forbi deg skjønner jeg.

Får skuffe deg med audi TT'n min som har bremsa 216hk i benk da. Var vel du som hadde en sånn tåpelig liten celica t-sport med bare 192hk eller? Får komme tilbake å slenge med leppa når du har en bil med litt HK i seg du også da.

(Prøv å se poenget nå, og ikke hiss deg opp mer bare for å få noe og krange om...Er lov å tenke seg om.)

#152032  av celicat23

dreamer skrev:
Setter på singleturbo kit på den, Vet ikke helt hva det koster men , kan vel ikke være så galt :?
Du kan titte på sider som http://www.suprastore.com og http://www.mvpmotorsports.com for diverse turbo kit, så får du en liten pekepinn på hva det vil koste. Grattis med supra ivertfall, fet bil!

#152066  av dreamer

celicat23 skrev:
dreamer skrev:
Du kan titte på sider som http://www.suprastore.com og http://www.mvpmotorsports.com for diverse turbo kit, så får du en liten pekepinn på hva det vil koste. Grattis med supra ivertfall, fet bil!
Har ikke kjøpt den, bare vurderer :wink:

#152090  av elino

Overhode IKKE :wink:
Skulle du ikke bli fornøyd med 220 hk er det mye moro å få kjøpt på ebay :lol:
Sist redigert av elino den 31 jan 2006 11:24, redigert 2 ganger totalt.

#152115  av one

celicat23. hva gjør du inne på et toyota forum vis du har en audi TT?

#152121  av celicat23

one skrev:celicat23. hva gjør du inne på et toyota forum vis du har en audi TT?
Du, krangle hora, nå får du roe ned tastatur musklene dine og heller sende meg en PM hvis du vil være så tøff i kjeften. Du kan få krange så mye du vil på PM istedenfor å ødlegge andre sine tråder.

Og for å få svart på spørsmålet: jeg har en yaris også. Så STFU.
Sist redigert av celicat23 den 22 jan 2006 13:25, redigert 1 gang totalt.