TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Edit: Min Supra MKIV konebil ;)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#151854  av Dalan

Grattis! Skal den på veien noe før våren da? :)

#151903  av Kjelliken

8) Grattis med ny bil ja.. regner med og få sett den til sommeren.
Så fin ut og med de felgene blir den nok ganske rå og se på. 8)
 #151942  av elino

:D :D :D

Nå er jeg sliten, trøtt og VELDIG lykkelig

Møkkaværet har skapt litt problemer for oss i dag, brukte hele 6 timer fra Drammen og hjem 16,5 mil :evil:

Legger med noen bilder fra første møtet :wink:

God natt...
Vedlegg
Etter å lett rundt på Holmen kai dukket det plutselig opp ei kjent rompe ;) Bilen kom i går 19...kommet litt snø siste døgnet ja
Etter å lett rundt på Holmen kai dukket det plutselig opp ei kjent rompe ;) Bilen kom i går 19...kommet litt snø siste døgnet ja
20 januar 2006.jpg (37.2 kiB) Vist 707 ganger
nå begynner det å ligne på en Supra...her er det grisekaldt brrrr
nå begynner det å ligne på en Supra...her er det grisekaldt brrrr
20 januar 2006 013.jpg (69.19 kiB) Vist 709 ganger
Testing av sommerfelgene :)
Testing av sommerfelgene :)
20 januar 2006 032.jpg (92.74 kiB) Vist 787 ganger
Motorrommet er helt sykt rent...nesten som nytt
Motorrommet er helt sykt rent...nesten som nytt
20 januar 2006 035.jpg (108.4 kiB) Vist 717 ganger

#151957  av Andreazz

Den så bra velholdt ut den ja :D
Regner med det er første gangen bilen der kjenner på snø..?

#151958  av Dalan

Dæven, den så bra ut uten vinge og de felgene! :shock:

#151961  av elino

Dalan skrev:Grattis! Skal den på veien noe før våren da? :)
...så fort som mulig eller først i mai...er en del å spare hvis jeg må vente, så spørs på reglene (kun året er oppgitt i vognkortet)
Kanskje noen her som vet? Går det på registreringsår eller må vi vente til datoen for førstegangsregistrering?

#151962  av Dalan

elino skrev:
...så fort som mulig eller først i mai...er en del å spare hvis jeg må vente, så spørs på reglene (kun året er oppgitt i vognkortet)
Kanskje noen her som vet? Går det på registreringsår eller må vi vente til datoen for førstegangsregistrering?
Du får 3% ekstra bruksfradrag etter datoen for førstegangsregistrering, ifølge http://www.toll.no - så hvis den er registrert i mai så blir den 3% billigere da.

#151966  av elino

Dalan skrev:
elino skrev:
Du får 3% ekstra bruksfradrag etter datoen for førstegangsregistrering, ifølge http://www.toll.no - så hvis den er registrert i mai så blir den 3% billigere da.
Er det slik venter jeg til 2 mai :D Men det er kun året som er oppgitt i vognkortet, håpet kanskje på en annen regel da :wink: :D

#151967  av GT_rider

Gratulerer :D Nydelig bil utifra bildene :D

#151987  av soltec

nice. hvilken felger er det som står på?

#152093  av elino

soltec skrev:nice. hvilken felger er det som står på?
RAYS G-games...mer info på side 1 :wink:

#152102  av Lilli

Hei Elin!
Har gledet meg til å se bilder av bilen..den ble flott med ny-felgene på!
Må bare si jeg er litt misunelig..best å være ærlig..he he, får prøve å overtale en viss kar om at supra er tingen..mye bedre en porche.
Nok en gang gratulere..flott bil.

#152126  av celicat23

Gratulerer!! Bilen så grise feit ut slik den var med de felgene. Gir meg tanker som at en supra er kanskje ett bra valg, etter jeg er ferdig med å leke meg med TT'n :-)

#152161  av @lpher

Nice! :D Ser VIRKLIG bra ut det dær ja! :D

EDIT: Ser på bildene at det er Are som er spade-ansvarlig? :D Uoppfordret eller? :D

#152162  av @lpher

Lilli skrev:hehe, får prøve å overtale en viss kar om at supra er tingen..mye bedre en porche.
Nok en gang gratulere..flott bil.
Bør ikke kreve så altfor mye overtaling det da :D Bare få ham til å prøve begge deler du...så er han garantert solgt! :D

Dont get me wrong...har KJEMPE-sansen for Porcshe jeg...og da selvfølgelig spesielt 911...men skal jeg kjøpe noenting for mine egne "hard earned cash" så foretrekker jeg Supran :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12