TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus som bryllupsbil i Stavanger

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #151869  av Tone

Heisann
Jeg skal gifte meg i September og samboeren min er Toyota/Lexus fan ville vært kjekt om vi kunne brukt en Lexus som bryllupsbil. Er det noe her som kan hjelpe oss med det? Tror han ville blitt veldig overasket hvis jeg kunne klart å fikse noe sånn til han:)

#151889  av dca

hadde jeg bodd der skulle du faktisk gjerne fått brukt min! :)

MÃ¥ snakke med toyota forhandleren eller lexus forhandleren i stavanger da vettu! de har nok helt sikkert noen skikkelig utgaver av lexuser!

#151891  av Tone

Min tilkommende hadde faktisk vært å prøvesittet en lexus tidligere i uken, så de har nok et par på bilhuset ja, stiller meg bare litt tvilende til at de låner ut så dyre biler, men det er jo forsøket verdt å spørre selvfølgelig. Er vel lettere å få lånt en privatbil, da kan jo eieren være med selv å ta vare på bilen sin:)

#151894  av dca

bør gå i en slik anledning syns nå jeg da! sikker på fattern hadde gjort det ihvertfall...er jo ikke no annet en reklame.. så syns du bør spørre!

#151939  av Hiluxmannen

Vet om flere toyotaforhandlere som låner ut luxusbiler til slike anledninger, er jo meget god reklame..

Absolutt verdt å spørre..
 #151994  av Zepticon

Tone skrev:Heisann
Jeg skal gifte meg i September og samboeren min er Toyota/Lexus fan ville vært kjekt om vi kunne brukt en Lexus som bryllupsbil. Er det noe her som kan hjelpe oss med det? Tror han ville blitt veldig overasket hvis jeg kunne klart å fikse noe sånn til han:)
Hadde værtfall funka om dama mi hadde ordna noe slikt for meg :wink:
Men du burde ta å spørre hos forhandler... Kan jo ikke si nei til noe slikt :D

#152179  av @lpher

Hadde en LS430 på hånda fra en forhandler jeg...men en MEGET potensiell kunde av dem ødela det i siste sekund gitt...så da ble svigersene nødt til å ta til takke med Supran! :D HAN ...var ihvertfall fornøyd! Da han måtte kjøre sjøl! :D

#152632  av Tone

Har snakket med forhandler nå, var ikke noe problem å låne en Lexus der :D , men de kunne jo selvfølgelig ikke garantere hvilke de har inne akkurat når vi skal gifte oss

#152645  av VeilSide

Jeg har ikke en Lexus men en litt spesiell Toyota som dere nok kanskje kan få låne om jeg ikke benytter den selv på det aktuelle tidspunktet.

Bilde

#152772  av Kebab gud

"VeilSide brudebil service.. vi får dama frem med et *Psssshjj*"

#196090  av mr2die4

Veeel..min ble brukt til brudebil i tromsø :D Syns den passet fint med norske flagg på.

#203495  av gorgo

Sant Nok lillebror. IS`en va jo nesten søt med flagg... :D