Fant et tilbud på JBL Decade 595 Limited til 998,-!! Er det noen som vet om et bedre tilbud på disse høyttalerne? Høres vilt bra ut for disse 6x9" iaffal.
makan...
bose skrev:Fant et tilbud på JBL Decade 595 Limited til 998,-!! Er det noen som vet om et bedre tilbud på disse høyttalerne? Høres vilt bra ut for disse 6x9" iaffal.Det er en grei pris såvidt JEG vet i hvert fall. Høyttalerne spiller i hvert fall HØYT, med rett forsterker på. Kvaliteten er jeg da personlig ikke helt enig med en del "decade-fans".
RumpShaker skrev:Decade fikk 40 av 40 mulige i en test en gang. Greit nok det, MEN så testet de DLS 1070... Den hadde mye bedre bass enn decade, så de fikk 41 av 40 poeng!!! Jeg hadde 1070 i den gamle bilen min, og de spilte HØYT og rent!Høres ut som en seriøs test, siden de fikk til å gi ut 41 av 40 mulige poeng. Samme som at vg skulle gitt terningkast 7 på en ny cd
Bare et lite tips, lissom...
chris skrev:Testen er seriøsRumpShaker skrev:Decade fikk 40 av 40 mulige i en test en gang. Greit nok det, MEN så testet de DLS 1070... Den hadde mye bedre bass enn decade, så de fikk 41 av 40 poeng!!! Jeg hadde 1070 i den gamle bilen min, og de spilte HØYT og rent!Høres ut som en seriøs test, siden de fikk til å gi ut 41 av 40 mulige poeng. Samme som at vg skulle gitt terningkast 7 på en ny cd
Bare et lite tips, lissom...
Har testa og hørt ganske mye på Decade, en kompis av meg som hadde det. Og.. som sagt.. de spiller høyt, veldig høyt. og med en skikkelig forsterker er det mye trøkk i de. tåler mye juling. MEN jeg er ikke imponert over kvaliteten på lyden
chris skrev:Anyway.. er ikke plass til 6x9 i MR2, uten modifikasjoner, og jeg har brukbart anleggNÃ¥ mente jeg ikke at DLS kun har 1070 som er bra...
RumpShaker skrev:at dls up 6 er bra kan jeg skrive under på!! har slike som mid bass i min..chris skrev:Anyway.. er ikke plass til 6x9 i MR2, uten modifikasjoner, og jeg har brukbart anleggNå mente jeg ikke at DLS kun har 1070 som er bra...
Jeg holder nå på med å sette inn DLS UP6 frontsett, som her MEGET heftigBilder kommer...