TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyotatreff ved IKEA?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#15079  av chris

Da blir vi minimum 6, kanskje 8, og evt fler utover kvelden/natta :)

#15104  av supratt

:twisted: You,ll bet i bring some fu¤%ing NOISE with my mental twin DTM exhaust.. The SafranSupra will rumble your neighbourhood soon. :twisted:
Kanskje jeg får satt en Hondadude som sjåfør på Caben og da? :wink:

#15106  av chris

supratt skrev::twisted: You,ll bet i bring some fu¤%ing NOISE with my mental twin DTM exhaust.. The SafranSupra will rumble your neighbourhood soon. :twisted:
Kanskje jeg får satt en Hondadude som sjåfør på Caben og da? :wink:
Det hadde vært en god idè vettu :)
Anybody I know btw?

Rå bil ja, gleder meg til å ta en nærmere titt på den ;)

#15109  av supratt

Jon Arve ja :roll:

#15113  av chris

supratt skrev:Jon Arve ja :roll:
Ah, han kjenner jeg gitt :mrgreen:

Hadde vært kjempekult om han hadde kjørt cab'en ja. Da hadde vi fått med begge bilene dine, og en person til. Skal han være her i helga altså? Og ikke på fylla engang?

#15120  av supratt

Dont have a clue, om han skal være her i helga. :?
Det er jo bare Fredag ennå, så det er jo rom for en dram enda da :lol:

#15159  av aWeX

Hei
Jeg kommer ,som funkes sier, med AE86`en. Håper det går bra at den er "litt" sliten i lakken.. for ikke å glemme frieksosen :oops:
Jaja, så lenge den holder helt til trondheim er jeg fornøyd :P

#15165  av chris

aWeX- skrev:Hei
Jeg kommer ,som funkes sier, med AE86`en. Håper det går bra at den er "litt" sliten i lakken.. for ikke å glemme frieksosen :oops:
Jaggu, nytt medlem kl halv 2 om natta ;)
Velkommen :)

Kult om du kommer i morra kveld ja :) Da er vi foreløpig 7, kanskje 9 ?

#15214  av @lpher

Nevermind the lakk...bare kom du ;-)

@lpher

#15225  av cameleon

chris skrev:
cameleon skrev: Er Alf og gjengen som skal montere neonsene ja:) Gleder meg som et lite barn hehe :D Har kjøpt blå neons inni bila også hehe. Pappa monterer de da. 2 rør på passasjer og fører foran ved bena, ei girkule som lyser blå når jeg trykker på knappen ( noe jeg ikke fant ut før jeg hadde kjøpt kula hehe ) pluss noen små rare duppeditter som skal monteres ved cd spilleren som også er blå. Mange som har spurt meg hvorfor jeg har så mye blått lys i bila, vel "Det er fordi jeg elsker alt det blåe og fordi Carl I Hagen er min venn" *Synger* :lol: :lol: :lol:
haha, du ekke rett på en flekk :mrgreen:
Jeg går nok for lilla når den tid kommer, tror det blir bra i forhold til fargen på bilen min. du skjønner når du ser bilen. Skal du ordne egen bryter til neonsene? lysende girkule er vel litt harry, eller? :D
Hehe :lol: Girkula er ganske fin den skjønner du. Den er helt chrom og passer jæklig bra i bila. Er foliatec eller noe som har den. ikke dyre tingen, men bedre enn min tidligere flassende skinnkule :) Du får se den når du kommer i kveld 8)

#15227  av cameleon

Ta det helt med ro du. Var ute å kjørte med min MR2 i stad. Nå lager den en pipende kvinelyd når den ruller bortover gata. Fu**ings pinlig men.. Sikkert bare en bagatell.

#15231  av chris

cameleon skrev:
Ta det helt med ro du. Var ute å kjørte med min MR2 i stad. Nå lager den en pipende kvinelyd når den ruller bortover gata. Fu**ings pinlig men.. Sikkert bare en bagatell.
Sikkert bremsene.. jeg har selv ulyd i registerreima, skal få bytta den snart.. koster litt penger serru..

#15320  av chris

Jaja, det var jo et gøyalt treff det synes jeg. Gøy at folk ble såpass lenge også. Var en del nakkeskader etterpå tror jeg, folk vrei jo hodene av seg ;) Trivelig å hilse på nye folk også :)

Bilder, og forhåpentligvis videoer, kommer ;)

Men synd den skrapa du fikk, cameleon. Folk som hiver flasker ut av bilvinduet burde vært skutt for åpen gate :x :evil:

Fikk ikke sett så mye på det, siden det var mørkt og sånn. Håper det ikke var for ille :?

#15321  av funkes

chris skrev:Men synd den skrapa du fikk, cameleon. Folk som hiver flasker ut av bilvinduet burde vært skutt for åpen gate :x :evil:
Var ingen i sunnyen som heiv ei flaske, kanskje noen kjørte på en eller noe sånt?

Men artig treff :)

#15322  av supratt

Ja det var gøy med nye fjes. :wink:
ALF, se å få lagt ut filminga av igår kveld.
Jada vet det, "MASSEBØTTA" SupraTT. :o