chris skrev:sindrejl skrev:Må bare spørre, var denne flaska av glass eller? Siden den forårsaka så mye skade ... utrolig at folk kan finne på å gjøre slikt.. ta jævlene 
Stemmer, var av glass. Heldigvis unngikk jeg den..
Tror ikke det....for da hadde den blitt knust...når den traff fronten til Kim-Rene...OG ihvertfall da jeg kjørte OVER den....og jeg hørte ingen knuselyder....la faktisk ikke så mye merke til det der og da...det var først etter at noen poengterte merkene på bilen senere på kvelden at jeg kobla dem mot en 'dunke' lyd jeg hadde akkurat etter at Kim-Rene's bil ble truffet....Kikka så over videotapen...og ganske riktig...jeg hadde faktisk tape'et HELE seansen!

SÅ he's paying..somehow or other....om jeg må innom politiet en tur for å få det til...so be it
Dritten er at sjåføren er en ok kar...(bekjent av Funkes også) mens det (trolig) var en av passasjerene hans som kasta flaska. (flaska ble kastet utfra pass.siden) Så om ikke passasjeren(e) tar frem pengeboka...så blir det sjåføren det går utover....
Ikke mitt førstevalg....men...er det det som må til så....rent juridisk så er det sjåføren som er ansvarlig....
Har også vært å fått takstert skaden på Hell Bil....og et par av gutta der mente at jeg burde gå rett til politet....etter hva jeg forsto på de...så er politet VELDIG lite glad i 'rånere som hiver ting på andre biler i fart'
@lpher