TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skikkelig fet stereo innstallasjon.. et MUST-SEE!

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #153403  av sindrejl

Ok, denne historien kommer ifra en bilstereo forhandler borti statene;
En kunde kommer innom og sier at subben ikke fungerer som den skal, kundebehandleren tenker som så at dette må være noe enkelt og teit, så han tar med bilen inn på verkstedet for å sjekke.. vel.. det første han ser er en bunsch med kabler som går gjennom INNI bilen og så sjekker han bagasjerommet.. jeg lar bildene tale for seg selv:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

#153404  av sindrejl

og ja.. det er et TREstykke! :shock: :shock:

#153413  av Rolfis

Hehe. Nice 8)

#153462  av aneriks

hehe :roll:

#153465  av James

hehe... Utrolig tøft! :D Du har såfall fantasien med deg!

#153468  av tojo

:D :shock: Likte den forsterkermonteringen og kabeldragingen :D
Ja her var gutten sin som kunne sine saker :D
For ikke å snakke om den superNICE basskassen :wink:

#153472  av @lpher

Dette er...utrolig nok...adskillig vanligere enn dere tror! :D Ser vel roughly ett par lignende annlegg i uka selv :D ...dog er det sjeldent vi ser tømmer brukt som basskasser da! :D

Men...den kablinga der er nok...dessverre...ikke ett spesielt sjeldent syn :D

#153543  av gnmfr

Lurer seriøst på hva folk tenker med når de monterer anlegg sånn :lol: har en kamerat av samma sorten egentli... Strakk ledningane for han (heldigvis for han :P ), for han hadde bare stappa ledningane under mattene i bilen og opp i setet og lagt langs kanten mellom sete ryggen og selve setet baki... En fartshumpel så spratt ledningane fram :lol:

Det som nesten sjokerte meg mest var at han ikke hadde klart å fått inn dashbordet igjen en gang, men såklart, den basskassa var værst :lol:

#154466  av teknikeren

@lpher skrev:Dette er...utrolig nok...adskillig vanligere enn dere tror! :D Ser vel roughly ett par lignende annlegg i uka selv :D ...dog er det sjeldent vi ser tømmer brukt som basskasser da! :D

Men...den kablinga der er nok...dessverre...ikke ett spesielt sjeldent syn :D
Du kødder nå? :shock:
Det er da ikke så vanskelig eller tidkrevende...
Det er jo også derfor det finnes fok som gjør det for penger, alt er bedre enn å la det ligge slik.

#154471  av celicat23

"Ghetto fabulous" er vel god betegnelse på det her..

#154489  av @lpher

teknikeren skrev: Du kødder nå? :shock:
Nope...fraid not :wink:
teknikeren skrev: Det er da ikke så vanskelig eller tidkrevende...
Nope :D
teknikeren skrev: Det er jo også derfor det finnes fok som gjør det for penger, alt er bedre enn å la det ligge slik.
Bingo! :)

Men det jeg synes er værst er at det fra tid til annen dukker opp usikra annlegg...eller med innlagt spiker e.l. istedet for sikring etc....fatter ikke hva slike folk tenker med jeg :D

#154493  av lasse

Hehe, de kablene minner meg om gamlebilen, teipa på gulvet med god gammeldags gaffa, verktøykasse på rull...

#154495  av teknikeren

@lpher skrev: Men det jeg synes er værst er at det fra tid til annen dukker opp usikra annlegg...eller med innlagt spiker e.l. istedet for sikring etc....fatter ikke hva slike folk tenker med jeg :D
Hmmm de stifter nok et snarlig bekjentskap med brannvesen, politi og forsikkringsselskap etter en liten bilbrann.
Gale mennesker, slike er som regel de som opplever at bilen deres blir "stjålet" og så finner politiet eller andre den på en øde plass ved jonsvatnet totalt utbrent:D