TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mitt St205 prosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#145835  av sindrejl

sleeper skrev:betyr dette at du må bet for oppgraderinger på motoren?? eller bet selger for og få motoren oppgrader til samme standard som den du hadde var?
flytter over de deler som er verdt å beholde.. skal nok få den i 330 som annonsen forespeilet, men skal greit kunne få presset den opp i mer senere :) Ny turbo, nye kammer og drev og datasprut står på listen så har jeg et mål om 400 stabile.

#153359  av sindrejl

Jadda.. bilen er klar neste søndag og jeg har begynt smått med delebestilling.. har en liste på en god del tusen jeg skal plukke ifra hver mnd når lønna kommer :P

Har startet med dette og alt er bestilt fra Fensport i England:

NGK IRIDIUM SPARKPLUGS HEAT-RANGE 7
MAGNECORE High Performance Ignition Lead Kit - 5mm Red Silicon
TRD High Flow Sports Oil Filters
WHITELINE Camber adjusting bolt kit - Rear pair
WHITELINE Uprated Rear anti roll bar,w/bushes - 3 position adjustable
DOT 5.1 Performance Synthetic Brake Fluid [2 litre]

Neste bestilling blir på stålomspunnede slanger spesiallaget for SuperStrut. Må ha litt bremser til ACR :)

I tillegg er også Apexifilter med adapter bestilt.. muligens blir det nytt batteri som skal monteres i bagasjerommet også for å få mer lufting til filteret

#153500  av espenk

Krever sin lommebok å være mann :D

Får håpe denne motoren holder litt lengre da :)

#153621  av cameleon

Håper seriøst det blir bra den gangen her ja. Om det IKKE gjør det så foreslår jeg at du skaffer deg en ny bil hehe. verre enn bimmern jeg hadde en gang i tiden dette :wink:
 #154991  av sindrejl

Glemte jo helt å oppdatere med bilder av momo dillet jeg kjøpte for lenge siden. Momo Ratt, Girkule, Girkuleskinn og pedaler som ennå ikke er montert. Kjøpt hos Hanebo og Sortvik. ble RÅTT med dette rattet iallefall!
Vedlegg
IMG_3933_1.jpg
IMG_3933_1.jpg (66.85 kiB) Vist 1355 ganger
IMG_3930_1.jpg
IMG_3930_1.jpg (66.12 kiB) Vist 1358 ganger

#155031  av CelicaTurbo

jøss, det rattet var meget tøfft da, noen kommentar om hva prisen på rattet+hub var? :D

#155041  av sindrejl

CelicaTurbo skrev:jøss, det rattet var meget tøfft da, noen kommentar om hva prisen på rattet+hub var? :D
husker jeg det da? humm.. tror det ligger vanligvis på 2400,- pluss hub på 3-400kr

#155046  av CelicaTurbo

ok, mulig jeg setter det på huskelisten da ;)

#155059  av sindrejl

CelicaTurbo skrev:ok, mulig jeg setter det på huskelisten da ;)
du finner en fin oversikt over ratt og dill fra momo her:
http://www.shopmomo.com/