TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da har jeg og fÃ¥tt pakke fra kaira, svinghjul og luftfilter

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #154362  av richeros

Fikk en pakke ifra kaira idag :)
Den inneholdt nytt apexi luftfilter og svinghjul ifra ogura.
Så nå gleder jeg til å få bilen på veien igjen :D
Vedlegg
pakke_fra_kaira.jpg
pakke_fra_kaira.jpg (40.29 kiB) Vist 195 ganger
Sist redigert av richeros den 05 feb 2006 11:07, redigert 1 gang totalt.

#154363  av ErikG

så fett ut. Fikk selv deler derifra forrige uke. Er knall at de skriver ned prisen da!! Blir sikkert moro med letta svinghjul. Har det selv liggende i sofaen sammen med clutch. Hvor mye veier ditt??

#154459  av richeros

svinghjulet er oppgitt til 4.4kg hos kaira. Vekten på badet sa 4.5kg ;)
Er litt spent på å få veiet det orginale svinghjulet. har ikke fått noen eksakt vekt på det.

Er utrolig god service de tilbyr, thumbs up!
Neste gang blir det effektannlegg som bestilles derifra men jeg kunne godt tenkt å samle bestillingen med noen flere slik at vi sparer litt på frakten.

#154462  av sigheri

Link til siden?

#154463  av w-master

richeros skrev:svinghjulet er oppgitt til 4.4kg hos kaira. Vekten på badet sa 4.5kg ;)
Er litt spent på å få veiet det orginale svinghjulet. har ikke fått noen eksakt vekt på det.

Er utrolig god service de tilbyr, thumbs up!
Neste gang blir det effektannlegg som bestilles derifra men jeg kunne godt tenkt å samle bestillingen med noen flere slik at vi sparer litt på frakten.
Mulig jeg skal ha noe ifra dem i mai :wink:

#154499  av Mr_Sann

Hva er fordelen med et sånt svinghjul? Vanskelig å bytte?

#154573  av sindrejl

på gt-four'en er svinghjulet oppgitt til 7,2kg :P

betalte du mye inkl frakt?

#154578  av ErikG

Veier ca 4,4 det til min bil også.

#154628  av Hyperion

Jeg har sett på forskjellige ting derifra selv og skal evt. bestille mot vårparten! Men så spørs det hvor lønnsomt det er med fellesbestilling da jeg regner med vi bor noget spredt i landet :)

#154630  av sindrejl

Hyperion skrev:Jeg har sett på forskjellige ting derifra selv og skal evt. bestille mot vårparten! Men så spørs det hvor lønnsomt det er med fellesbestilling da jeg regner med vi bor noget spredt i landet :)
sant det.. og man har kanskje større sjangse på å unngå litt moms på "små" bestillinger.. derfor bestiller jeg nesten alltid alene :P