TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som kan montere motor!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #153512  av James

Er det noen her som er villig til å sette i en 4agze motor for meg?
Jeg trenger noen som kan montere motor, eller kjenner til en som kan gjøre det! :D
Alt av interesse og må bo i vestlandsorådet!

HASTER!!!

James_bond009@hotmail.com
Mob: 97 01 57 90 Eller pm
Vedlegg
P1010004.JPG
P1010004.JPG (48.63 kiB) Vist 2337 ganger
P1010005.JPG
P1010005.JPG (56.64 kiB) Vist 2337 ganger
Bilen og 4agze motoren!
Bilen og 4agze motoren!
DSC02292.JPG (218.33 kiB) Vist 1272 ganger
Sist redigert av James den 31 jan 2006 21:14, redigert 1 gang totalt.

#153540  av CelicaTurbo

antar du har snakket med Toyparts i Bergen? Erik og Amund har ihvertfall montert denne motoren i en mk1 før og jeg tror ikke prisen er avskrekkende i forhold til mengden jobb men mulig de har litt for mye prosjekter for tiden, det bør Erik svare på selv om du tar kontakt ;)

#153554  av James

CelicaTurbo skrev:antar du har snakket med Toyparts i Bergen? Erik og Amund har ihvertfall montert denne motoren i en mk1 før og jeg tror ikke prisen er avskrekkende i forhold til mengden jobb men mulig de har litt for mye prosjekter for tiden, det bør Erik svare på selv om du tar kontakt ;)
Har snakket en del med Erik og Amund på Toyparts ja.. Ellers takk! Får mest sansynlig Toyparts til å montere motoren, men er alltids greit å forhøre seg med andre først før jeg setter igang... :wink: Men får se hva som skjer...

#154701  av James

Ingen andre som har lyst å montere...?! :roll: :D

#154703  av sigheri

Hadde det vært nærmere så kunne jeg hjulpet deg...

OT: hva betalte du for motoren?

#154708  av James

sigheri skrev:Hadde det vært nærmere så kunne jeg hjulpet deg...

OT: hva betalte du for motoren?
hmm... det var synn...
Jeg betale 13000kr for motoren. Den kom fra Danmark!

#154851  av hybrid

trodde det skulle være rimelig enkelt på disse bilene og bytte motor.
Hever bilen, senker ut motoren og rett og slett skifter motor:P

Holder selv på og bytte fra 4E-FE til 4A-GE i Corollaen min.
skal inn og sette den sammen nå snart.. totaloverhaling;) (ikke billig):P

#154955  av lexusmann

Hei James!! Hør med Morten og Markus her på forumet, vel..Gjør det sikkert de, til en grei pris...Holder til i Stavanger/Sandnes området...Erling bor også i Stavanger, han er jo bilmekaniker av yrke!! :wink: Trø avgårde pm'er!! :)

#154960  av Larsen

hybrid skrev:trodde det skulle være rimelig enkelt på disse bilene og bytte motor.
Hever bilen, senker ut motoren og rett og slett skifter motor:P

Holder selv på og bytte fra 4E-FE til 4A-GE i Corollaen min.
skal inn og sette den sammen nå snart.. totaloverhaling;) (ikke billig):P
Det er vanskligere da motoren sitter bak! men det er lett hvis du har en løftebukk hjemme...

#155010  av Kjelliken

:roll: kan høre med noen gutter her ute på øyen som begynner og få litt erfaring med hva som må til med de maskinene der i mr2 mkI

om de har tid og lyst de holder på med sine egne mr2 mkI ere for tiden men de skal jo selfølgelig ha mere stuff inni der... :wink:

#155011  av TheStig

Kjelliken skrev::roll: kan høre med noen gutter her ute på øyen som begynner og få litt erfaring med hva som må til med de maskinene der i mr2 mkI

om de har tid og lyst de holder på med sine egne mr2 mkI ere for tiden men de skal jo selfølgelig ha mere stuff inni der... :wink:
nå får de jo en sjans til å tjene noen grunker da.. Betyr enda mer gromdeler på deres egen bil 8)