TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Merkelig varsellamper

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#155307  av perchr

funnet ut nå at problemet bare kommer når det regner/snør ute, altså om det er vannet som forårsaker det no plass.. noen som har peil hva det kan være? hvor jeg evnt kan sjekke? det er neppe forran ved batteriet, siden der ser det altid ut til å være tørt.. håper noen kan hjelpe, er veldig plagsomt, og kan jo knapt kjøre til byen når den er slik :(

#155332  av GT4 CS

perchr skrev:funnet ut nå at problemet bare kommer når det regner/snør ute, altså om det er vannet som forårsaker det no plass.. noen som har peil hva det kan være? hvor jeg evnt kan sjekke? det er neppe forran ved batteriet, siden der ser det altid ut til å være tørt.. håper noen kan hjelpe, er veldig plagsomt, og kan jo knapt kjøre til byen når den er slik :(
Sjekket det de sa?? Børster,dårlig kontakt/jording osv. Ligger det snø rundt reima di, eller er den litt slakk?? På jobb bilen så lyser ladelampa om det kommer snø rundt reima, ikke så unormalt på ford, men en toyota da gitt hehe

#155430  av perchr

GT4 CS skrev:
perchr skrev:funnet ut nå at problemet bare kommer når det regner/snør ute, altså om det er vannet som forårsaker det no plass.. noen som har peil hva det kan være? hvor jeg evnt kan sjekke? det er neppe forran ved batteriet, siden der ser det altid ut til å være tørt.. håper noen kan hjelpe, er veldig plagsomt, og kan jo knapt kjøre til byen når den er slik :(
Sjekket det de sa?? Børster,dårlig kontakt/jording osv. Ligger det snø rundt reima di, eller er den litt slakk?? På jobb bilen så lyser ladelampa om det kommer snø rundt reima, ikke så unormalt på ford, men en toyota da gitt hehe
fikk sjekka børster.. helt i orden de! dårlig kontakt/jording er ikke sjekka, for ærlig talt så er jeg ikke sikker på hvordan(allmengutt :P). tror ikke det er snø rundt reima som er problemet nei, siden problemet kommer også på regnværsdager! snakka med en, og han mente også at det kunne være jording.. men hvordan sjekker jeg det da?

#155916  av perchr

bump