TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• NÃ¥r kommer info om Pioneer 2006 produkter? :)

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #148558  av w-master

Var inne på ebay og søkte litt. Plustselig kom jeg over noen pioneer 2006 produkter. Stemmer det?

Når kommer de til norge? så et par ting jeg likte der :P

#148691  av @lpher

Info kommer :) Jeg vet en hel del om hva som kommer (enda lenger frem i tid :D) ...meeen...en del av det er konfidensielt...enda :)
 #148734  av chris

w-master skrev:Var inne på ebay og søkte litt. Plustselig kom jeg over noen pioneer 2006 produkter. Stemmer det?

Når kommer de til norge? så et par ting jeg likte der :P
Kan være USA-produkter du har funnet også da, må huske.. ikke alt som kommer til Norge/Europa, evt så kommer det ikke med samme specs eller utseende.. osv :)

#152374  av jsun

Pioneer inviterer til produktkveld for forhandlere i begynnelsen av Feb. så info. rundt nyhetene kommer nok etter det :wink:

#152384  av @lpher

proson skrev:Driekte link til de nye pioneer spillerne: :wink:

http://www.pioneer.no/no/product_overvi ... id=430-458
Bruker som regel ikke Pioneers egen side jeg...i slike sammenhenger...da det gjerne skaper forvirring...når de ikke klarer å fjerne fjorårsmodellene...som gikk utav produksjon i november! :D

#152385  av @lpher

jsun skrev:Pioneer inviterer til produktkveld for forhandlere i begynnelsen av Feb. så info. rundt nyhetene kommer nok etter det :wink:
Pioneer Roadshow ja :) Må ha med seg det :) Ett stikkordet er jo at mange spillere får enden "BT" i modellbetegnelsen :)

Samt at det aner meg at vi får se en ny DEHP80MP :) ..og forhåpentligvis den 2-DIN varianten av AVIC...slik de har lovt oss en stund nå :D

#155434  av @lpher

@lpher skrev: ..og forhåpentligvis den 2-DIN varianten av AVIC...slik de har lovt oss en stund nå :D
Ikke no mer info om denne...enda :)

#155443  av w-master

@lpher skrev:http://www.gra.com.ua/catalog.php?b=24&t=24

Ta en kikk på disse :)
Den siste du har avbildet var bare sweet! :)

NÃ¥r kommer PIONEER DEH-P80RS, PIONEER DEH-P9800BT eller PIONEER DEH-P6850MP til norge da? hvis de kommer da...

#155445  av w-master

@lpher: Forresten, har dere inne noen noen kule pioneer 2006 produkter for tia? Evnt. mye annet nytt... :)
Skal til trondhiem neste helg ifra torsdag til søndag og tenkte jeg skulle ta meg en tur innom og se om jeg finner noe jeg skal ha i løpet av våren :wink: Har planer om noe pioneer-infinity kombinasjon til våren :)

#155555  av chris

w-master skrev:@lpher: Forresten, har dere inne noen noen kule pioneer 2006 produkter for tia? Evnt. mye annet nytt... :)
Skal til trondhiem neste helg ifra torsdag til søndag og tenkte jeg skulle ta meg en tur innom og se om jeg finner noe jeg skal ha i løpet av våren :wink: Har planer om noe pioneer-infinity kombinasjon til våren :)
Sving innom og se hva vi har ;)

#155603  av @lpher

w-master skrev: @lpher: Forresten, har dere inne noen noen kule pioneer 2006 produkter for tia?
Mjo...noe har jeg alltids :D
w-master skrev: Evnt. mye annet nytt... :)
Kommer flere kule ting nå de neste 2 månedene :D
w-master skrev: Skal til trondhiem neste helg ifra torsdag til søndag og tenkte jeg skulle ta meg en tur innom og se om jeg finner noe jeg skal ha i løpet av våren :wink:
Cool :)
w-master skrev: Har planer om noe pioneer-infinity kombinasjon til våren :)
Høres ut som en plan? :)