Hva er best? Høres ut som det er bedre med to, men man får vel plass til større turbo med singel? Hva mener dere om dette?
Da snakker jeg om Supra MKIV...
Supa skrev:Hva er best? Høres ut som det er bedre med to, men man får vel plass til større turbo med singel? Hva mener dere om dette?spørs helt hva magefølelsen din sier, skal du ha et seriøst oppsett med twinturbo, feks gt 25-30-30-35 så koster det jo ca dobbelt så mye, men du får trykk på lavere turtall enn med stor singel, det finnes jo utallige turboer å sette på en slik bil ved singelturbokonventering, så å finne en som passer deg greit med hensyn til hvor du vil at det skal begynne å lade burde ikke være noe problem. om du skal gå for singelturbo, og vil ha en kjørbar bil som begynner å lade tidlig så anbefaler jeg deg til å sette sammen et kit selv å heller unngå å kjøpe t78/t88/t04r og heller kjøpe delene løst, sparer også en del penger på den måten.
Supa skrev:Men får du ikke plass til en MYE større turbo hvis du har singel i forhold til twin? litt mer plass...JUN hadde Twin T88 34D i sin supra når de kjørte på Bonneville (410km/t med supa)