@lpher skrev:Du vil nok få merkbart mere trøkk, om du bygger kasse hvor bassen står pekende bakoverHva har det seg at det blir mere trøkk når dem står vent bakover da? Trodde det var det samme jeg?
Gt-4-Ever skrev:Syns det ble bra "trøkk". Men kan jo alltids snu kassen hvis det var det du mente!?Såvidt jeg kan se så "ligger" kassen? Med basselementet pekende mot hattehylla?
Cilius skrev: Hva har det seg at det blir mere trøkk når dem står vent bakover da?
Cilius skrev: Trodde det var det samme jeg?Nope...definitivt ikke
@lpher skrev:hmm... sikker på at det spiller ddønn best med 90 graders vegg bakoverRolfis skrev:Noe ala dette du mener?Bingo!Men...man bør i alle tilfelle prøve seg frem...smaken er som baken you know
gnmfr skrev:Vi snakket vel "bakovervendt" kontra "oppovervendt" her da
hmm... sikker på at det spiller ddønn best med 90 graders vegg bakoverstrokern spilte nesten 1 db mer når den ble vinkla litt mer oppover og ut bak, enn når den sto å spilte mot bakveggen... Men er såklart forskjelle på å et par garder vinkling og helt annen rettning da
![]()
btw: likte måten forsterkerne var satt oppryddig og fint
eneste som er synd er vel at den ene står opp/ned kanskje
Gt-4-Ever skrev:Ahh...sånn å forstå
@lper - Jeg klarte desverre ikke å bygge en kasse som ble vendt bakover. Etter at jeg byggde gulvet så hadde jeg bare 28cm å gå på i høyden. Defor ble det som det ble.