TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny Lakk!!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #153797  av ToyThom

Har planer om å lakke min Celica T16 i samme fagen som no (hvit). Og så skal en medium hvit vinge og noen snasne felger på, uten noen styling skal jeg klare å få en fin clean look på bilen sånn som på bildet under

Bilde

#153820  av w-master

Den på bilde var sweet etter min mening :wink:

#153946  av ToyThom

Veit!! Håper på å få bilen min omtrent helt lik.. Kem treng masse plast for å gjøre bilen kul?? Angående pris, kor mye vil det koste å lakke bilen på nytt i samme farge? Rust i hjulbue å på takluke tar jeg selv! Finner flere bilder i mitt personale galleri av min egen og GT4 versjonen...

#153951  av FireFox

hvorfor skal du lakkere hvit igjen?
Hadde jo vært kult å få noe litt spess lakk da?

Hvis du skal ha hvit så har du jo no lakk med litt gull i seg, det blir kult (så det på en rx7.)

Eller som bilen min under :P
Vedlegg
Einds_Celica.jpg
Einds_Celica.jpg (56.24 kiB) Vist 1768 ganger

#153953  av ToyThom

Liker den hvite fargen!! Har litt lyst på en farge som bytter mellom babyblå å hvit. Men det er dyrt! Ikke spesielt hensiksmessig å lakke en snart 20 år gammel bil i en spesiell farge (syns jeg da)

#154138  av Mr_Sann

Hva med å lakkere den i lexus is 200 hvit metallic.

Er en ganske pen hvitfarge som har litt "pærlemor" i seg.

Jeg drømmer om en lexus i den fargen. Over de skarpe hjørnene på celicaen din tror jeg det kan bli pent :D

#154323  av ToyThom

Hmmm! Den var ikke dum!! Forslaget er notert!

#154331  av lasserj

Mr_Sann skrev:Hva med å lakkere den i lexus is 200 hvit metallic.

Er en ganske pen hvitfarge som har litt "pærlemor" i seg.

Jeg drømmer om en lexus i den fargen. Over de skarpe hjørnene på celicaen din tror jeg det kan bli pent :D
samme farge som avensis

#155499  av pkgrette

hei syns du burde ha foreksempel taket svart fra vinduene og opp ogha hvit pærlemor undre vis du vill ha hvit bil da syns detkunne ha passert helt konge på den bilen

#155848  av ToyThom

Svart hadde jo passet best egentlig, får en mer helhet i bilen siden dekslene ved siden av baklyktene er svart og svart C stolpe også!! En kompis kom med matt svart som forslag men jeg tror det blir litt dyrt kansje!

#155908  av lasserj

er ikke akkorat så dyrt med mattsvart, vanlig lakkpris,
men husk svart bil=MYE vask

#156061  av ToyThom

Trodde det var hvit bil som måtte vaskes ofte? Allikavell så vasker jeg bilen ofte!

#156062  av arctic_celi

Svart bil = mye vasking ja....
det kan jeg skrive under på :D
men men... bare koslig å stelle godt med bilen sin er det ikke?

Jeg tror jeg ville hadt den i sort eller en annen mørk farge...hva med noe i samme farge som supra'en til @lpher??
Kan jo være litt greit å se de sorte dekslene også.

#156147  av lexusmann

Er min erfaring også, blir mye vask på en svart bil...men etter min mening er en svart bil noe av det fineste som finnes, når den er ren...

#156233  av cameleon

lexusmann skrev:Er min erfaring også, blir mye vask på en svart bil...men etter min mening er en svart bil noe av det fineste som finnes, når den er ren...
Definitivt