TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• trenger hjelp..! skal bytte motor!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #156251  av vÃ¥gen

Har en celica t182 med 2liters gti motor!
Har planer om å bytte motor til en gt4 eller carlos sainz,
er det noen som vet om hele biler til salgs eller motor med ledningsnett og allt som er nødvendig for et slikt motor bytte?
Det er vel ikke mulig med understells bytte?det blir eventuellt framhjulsdrevet turbo celica??
Er det noen som har noen adresser til firma worldwide
som selger hele biler/deler?

#156252  av TheStig

legg fra deg 4x4 planene med en gang ja.. virker ikke som du er forberedt på all jobben det krever

#156261  av vÃ¥gen

har ikke planer om 4x4! tror nåkk det blir allt for mye jobb!
men å bytte motoren å forstilling skal ikke være helt umulig?
 #156264  av sindrejl

vågen skrev:Har en celica t182 med 2liters gti motor!
Har planer om å bytte motor til en gt4 eller carlos sainz,
er det noen som vet om hele biler til salgs eller motor med ledningsnett og allt som er nødvendig for et slikt motor bytte?
Det er vel ikke mulig med understells bytte?det blir eventuellt framhjulsdrevet turbo celica??
Er det noen som har noen adresser til firma worldwide
som selger hele biler/deler?
hei! http://www.motorimport.dk selger hele fremclip som kunne ha fungert greit for deg :)
 #156265  av bartosz

trua på turbo noa? japan auto hadde en slik bil når i kjøpte min men ikje sekkert at han he den enda da.. kjøpe min så slæpp du å bygge om :lol: .. brukte tre dager på hele prosjektet i, uten søvn ja :D
 #156342  av vÃ¥gen

bartosz skrev:trua på turbo noa? japan auto hadde en slik bil når i kjøpte min men ikje sekkert at han he den enda da.. kjøpe min så slæpp du å bygge om :lol: .. brukte tre dager på hele prosjektet i, uten søvn ja :D

he trua på litt mær kraft ja! vore arti! he egentli trua på å ha biln au,
hekje råe te nåkkå syko enda! gidda ikje bytte bil før d bli nåkkå sinnsykt!
ekje sekkert d bli turbomotor hæll mæ me no, kansje oppgradering tå sugemotor!

#156343  av vÃ¥gen

TheStig skrev:legg fra deg 4x4 planene med en gang ja.. virker ikke som du er forberedt på all jobben det krever
har ikke planer om 4x4! tror nåkk det blir allt for mye jobb!
men å bytte motoren med forstilling og nytt ledningsnett skal ikke være helt umulig..! understells bytte er vel så å si umulig!
kansje en oppgradert sugemotor hadde vært tingen å,
kult med kvass sugemotor!
vill bare ha mer kraft! :D

#156377  av CelicaTurbo

vågen og bartosz: med ref til forumets regler, skriv vanlig norsk skriftspråk her på forum, dvs enten bokmål eller nynorsk og ikke noen konstruert dialektform eller muntlig skriftform.

regler: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?p=98709#98709

angående firehjulstrekken: det er ikke fysisk mulig eller plass å montere dette i GTi. Sjekk eller Biggen sitt prosjekt her på forumet, det er en relativt enkel jobb om du har motor og ledningsnett/ECU.