TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• svendsen eksos..

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #156697  av celica4ever

Hei.

Åssen er prisene hs svendsen eksos? skal bytte bakre potta, potte er kjøpt fra ett annet sted..veit dere hvor mye det kan komme på`?

skal selvfølgelig ta en tur innom, men ville bare høre meningene deres.

Tror de gutta der har ganske bra rykte på seg når det gjelder eksosanlegg..

#156720  av Magne

Jeg fikk dem til å lage eksos anlegg til min MR2. Det var en dårlig jobb dem gjorde der, rusta løs festene på begge sider på ett år, som dem hadde sveiset på. Der blei det jo da også full i eksosen.
Men jeg ringte dem og fortalte om sitasjonen, da skulle jeg bare komme innom den dagen de hadde ledig så skulle dem fikse det. Bra service har dem.
Jeg hadde det noe travelt siden jeg skulle på lang tur til Sommertreffet så jeg fikk en kamerat til å sveise det for meg på dagen.

Dette var i Tønsberg. Og grunnen til at det blei så dårlig var nok at det er så mange Lærlinger som jobber der. Folk som ikke helt kan sakene sine godt nok enda.

Kommer kanskje an på hvilken sjappe man går til, ikke veit jeg.
Men grei nok pris har dem da.

#156723  av oleb

De skulle ha 4500kr for å lage 2,5" på min celica fra kat og bak, inkludert potte (4,5" japseloff) og deler. Tror det er snakk om veldig få kroner hvis du kun skal ha de til å sveise på ei potte. :wink:

#156726  av AeZ_

Jeg fikk dem til å sveise på min bakre potte på en Megane coupe jeg hadde for en stund siden.
Da lagde de fester osv, og det ble tilsammen 700spenn..

#156751  av @lpher

Svendsen i Trondheim gjør kurant jobb ihvertfall :)

#156814  av celicat23

Svendsen eksos i oslo kan varmt anbefales. Har fått alle mine eksos anlegg lagd der.

#156818  av GT4 CS

celicat23 skrev:Svendsen eksos i oslo kan varmt anbefales. Har fått alle mine eksos anlegg lagd der.
Også fått MEGET god service der, da de sjekket opp og justerte eksos anlegget på en av mine gml biler

#156833  av celica4ever

tok turen innomm i dag. dem skulle ha noe rundt 1500-1800...han måtte lage nye fester og kanskje bytte ut det siste røret før potta.. Er ikke det litt for dyrt?

#156834  av Johansen

celica4ever skrev:tok turen innomm i dag. dem skulle ha noe rundt 1500-1800...han måtte lage nye fester og kanskje bytte ut det siste røret før potta.. Er ikke det litt for dyrt?
Spørs jo hvordan resultatet blir :)

#156846  av celica4ever

ja hehe :) best for dem at resultatet blir bra nå! :lol:

#156861  av Elzin

svensen eksos her i stavanger har også godt rykte på seg

#156903  av TurboKnut

Jeg er svært godt fornøyd med SE som ligger mellom Sarpsborg og Fredrikstad.
De spør hvilken type lyd jeg vil ha i bilen, hvordan endestussen skal være osv før de går i gang...og så blir det sånn.
Perfekt passform og anlegget henger ikke i bakken. Jeg betalte 5.000,- for 2.5" fra turbo og bakover inkl to free-flow potter på et system de bygget til en anonym gammel Nissan Sunny jeg har med 200 SX motor i.
Har brukt dem mange ganger og er storfornøyd.

Det hjelper at han som bygger anleggene (her nede) kjører dragrace og har øye for detaljer.