TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• supra den nye "cosworthen"

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#156708  av @lpher

erling skrev: Hva med lettere og stivere karosseri? Targaen er vel mye tyngre? Nei, heia JDM. Gidda å betale 100000 ekstra for et blautere, tyngre karosseri med en forvokst oljepumpe til girkasse... De fordelene eurospec'en har spiser man vel til frokost med 100000 ekstra tilgjengelig. :D
Eh? Har du drømt eller? :D

#156709  av sindrejl

@lpher skrev:
erling skrev: Hva med lettere og stivere karosseri? Targaen er vel mye tyngre? Nei, heia JDM. Gidda å betale 100000 ekstra for et blautere, tyngre karosseri med en forvokst oljepumpe til girkasse... De fordelene eurospec'en har spiser man vel til frokost med 100000 ekstra tilgjengelig. :D
tror han har sovet i timen nå ja ;) hehe

#156712  av erling

@lpher skrev:
Hmmm? :D

#156722  av Mr2 Mk2

Supra kommer nok aldri til å bli den "nye cosworthen"(heldigvis)

Forresten helt vanvittig hvor mye 200sx`er det er for tiden :roll:

#156745  av @lpher

erling skrev: Hmmm? :D
:mrgreen:

#156747  av @lpher

Jostein skrev: Supra kommer nok aldri til å bli den "nye cosworthen"(heldigvis)
Tror heller ikke det...
Jostein skrev:
Forresten helt vanvittig hvor mye 200sx`er det er for tiden :roll:
Så sant, så sant...dessverre...

#156754  av TOYPARTS

er vel eurospec som er den ekte typen, mer hk, bedre kammer, større dyser bla bla bla, for min del synes jeg det suger big time med rhd biler, har alltid likt skyline som bil, førate gangen jeg så en original gts trodde jeg at jeg skulle dette om, fikk rimelig lang nese da ja, har også kjørt rhd biler, og synes ikke noe okm det, men men prisen taler jo for seg selv, forskjellige valg for de fleste.

#156771  av @lpher

Her er ett stjerneeksempel på det de engelske supra-gutta er så missfornøyde med :cry:
Vedlegg
e7_12_sb.jpg
e7_12_sb.jpg (31.13 kiB) Vist 4351 ganger

#156780  av Ninjamannen78

TOYPARTS skrev:er vel eurospec som er den ekte typen, mer hk, bedre kammer, større dyser bla bla bla, for min del synes jeg det suger big time med rhd biler, har alltid likt skyline som bil, førate gangen jeg så en original gts trodde jeg at jeg skulle dette om, fikk rimelig lang nese da ja, har også kjørt rhd biler, og synes ikke noe okm det, men men prisen taler jo for seg selv, forskjellige valg for de fleste.
Word!

#156781  av Ninjamannen78

Ivar skrev:
Ninjamannen78 skrev:
NAGIK-RACING skrev:det blir litt trist når det blir så veldig mange supraer ja men har det ikke vært for billige jdm supraer så har jeg ikke hatt råd til en supra + penger til å trimme. kjører heller rhd supra med 600hk+.eller std lhd supra :lol:
Jeg ville heller kjørt gammel cossie enn JDM Supra, 600hk eller ikke. Har man ikke råd til Ekte vare kan det heller være.
Uffda. Er du lei deg fordi du ikke er eksklusiv lenger? :roll:
JDM = Allemanseie

Euro spec = Ikke allemannseie
 #156782  av Ninjamannen78

SupraN/A skrev:Tsss.. syns dokk ska være gla for at dem som har løst på Supra kjøpe d, uansett om d e RHD eller LHD.

RHD RULES :P :P
Nei, hadde faktisk sett at JDM bilene holdt seg der de hører hjemme.

#156784  av Ninjamannen78

Tore skrev:
Ninjamannen78 skrev: Jeg ville heller kjørt gammel cossie enn JDM Supra, 600hk eller ikke. Har man ikke råd til Ekte vare kan det heller være.
Såså, var da veldig til syt her da :?: Det at min bil blir over 100 000 billigere en din (ex) automat-supra gjør den ikke mindre ekte...her får jeg mer bil for pengene, raskere spool-up på snurrene og ikke minst manuelt gir...Hadde ikke falt meg inn å kaste bort så mye penger får å slippe å rygge inn i drive-in hos BurgerKing!
(og i disse "lettsinte" dager her inne på forumet; dette var ikke et personangrep, jeg er bare lei av at JDM er mindreverdig kun pga pris!)
Det finnes faktisk LHD Supra med manuell, selv om min ikke var det. og en JDM bil bør være 200K billigere enn tilsvarende LHD bil. Raskere spool up? Hva har du røyka? Har ikke drive ins eller bomringer her oppe så det driter jeg i uansett. Jeg hadde full historik på min bil, har pratet med første og eneste eier før meg, jeg har komplett servicehefte og instruksjonsbok på et språk jeg forstår. Prøv å finn en tilsvarende JDM bil. For meg var det verdt hver eneste krone.

#156787  av NAGIK-RACING

vel vel jeg selger jo min cosworth kun for å få råd til mye trim til min supra.
jeg synes at supraen har noe av det fineste chassiet du kan finne på en serie produsert bil,og det er jo heldigvis likt på jdm og euro det er det, og potensialet som er i motoren som intereserer meg.

ikke minst og slippe og skru hele jævla tiden,som det er en tendens til at det blir når du kjører cosworth med litt hk.
i fjord hadde jeg 3 motorhavari knuste4 differ og 2 girkasser +et sett stikkakseler+1 mellomaksel+5 turboer+drog skjev hele bakhjuls stillingen++++++ :cry:

#156789  av arctic_celi

NAGIK-RACING skrev: i fjord hadde jeg 3 motorhavari knuste4 differ og 2 girkasser +et sett stikkakseler+1 mellomaksel+5 turboer+drog skjev hele bakhjuls stillingen++++++ :cry:
Hehehe... uff... sorry... var ikke meningen å le... hørtes plagsomt ut gitt!!
Nei er det noe Japanere kan... så er det å lage solide biler :)

(hadde VW GOLF i to år.... så vannvittig mye små dritt feil...og ikke begynn å snakk om det merkeverkstedet... fy f#%n.. arg..)

Lykke til med bilen din da!

#156791  av @lpher

NAGIK-RACING skrev: vel vel jeg selger jo min cosworth kun for å få råd til mye trim til min supra.
LOL :D +1 poeng til Toyota :D
NAGIK-RACING skrev:
jeg synes at supraen har noe av det fineste chassiet du kan finne på en serie produsert bil,
Bingo! Var det som fikk meg til å begynne å se på dem også :)
NAGIK-RACING skrev:
og det er jo heldigvis likt på jdm og euro det er det,
Yepp, no doubt about that :)Er ikke rare kosmetiske endringene nei :)
NAGIK-RACING skrev:
og potensialet som er i motoren som intereserer meg.
Tøft at alt er såpass "artig" dimensjonert synes jeg :)
NAGIK-RACING skrev:
ikke minst og slippe og skru hele jævla tiden,som det er en tendens til at det blir når du kjører cosworth med litt hk.
LOL :D Hvis du sier det så :)Har ikke den helt store peilingen på Cosworth sjøl lengre...jeg ga opp ford for snart 9 år sia :D
NAGIK-RACING skrev:
i fjord hadde jeg 3 motorhavari knuste4 differ og 2 girkasser +et sett stikkakseler+1 mellomaksel+5 turboer+drog skjev hele bakhjuls stillingen++++++ :cry:
Holy smokes! :cry:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8