TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Effektanlegg MR2 Turbo

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #156018  av Master

Lurte bare på om noen vet hvor jeg kan finne billigste og beste 3" effektanlegg med to utblås til min MR2 Turbo? Komplett med bend-pipe og alt.

Skal altså bytte ut alt fra min ct26 turbo og bak. (alt er originalt nå)

Trenger også 3" downpipe. (helst ingen ebay-produkter)

Mye må man regne med totalt sånn prismessig for et komplett effektanlegg av ok kvalitet og dim. (trenger ikke være det råeste av det råe. Men bør se og være bra passform osv. Så ønsker innspill fra folk med erfaring på eksos til MR2 turbo.

Tnx

#156027  av jumbo

Aussie downpipe er hvertfall helt genial, men koster jo litt (3-4 laken levert om jeg husker riktig)

Ellers er på utkikk etter resten av anlegget selv. HKS dual dragger hadde vært gromt, men de er utgått så vidt jeg vet. Ellers har Rouge Systems et 2 delt anlegg til turbo. Er sikkert flere og, men kommer ikke på noen atm
 #156044  av sindrejl

Master skrev:Lurte bare på om noen vet hvor jeg kan finne billigste og beste 3" effektanlegg med to utblås til min MR2 Turbo? Komplett med bend-pipe og alt.

Skal altså bytte ut alt fra min ct26 turbo og bak. (alt er originalt nå)

Trenger også 3" downpipe. (helst ingen ebay-produkter)

Mye må man regne med totalt sånn prismessig for et komplett effektanlegg av ok kvalitet og dim. (trenger ikke være det råeste av det råe. Men bør se og være bra passform osv. Så ønsker innspill fra folk med erfaring på eksos til MR2 turbo.

Tnx
titt litt på fensport.. finner nok noe der

#156225  av The Doctor

Man kan ikke bruke noe billig på turbo.. Billig er ikke bra... 8)

#156364  av jarell

Har selv hatt Mongoose i 5 år nå. Kan bare si at jeg er svært fornøyd med dette!! Så nettopp at det kostet £360.-.

#156459  av Master

jarell skrev:Har selv hatt Mongoose i 5 år nå. Kan bare si at jeg er svært fornøyd med dette!! Så nettopp at det kostet £360.-.
hvor?

#156880  av arild

Fensport selger moongose til turbo for 299£ (Special offer) ser jeg.. Noen som blir med å kjøpe og spleise på frakt?