220hk ca vil jeg tippe, ikke så mye mer før du øker trykker noe og bytter ut downpipe og de fremre rør i eksosen for det er dem som er mest restriktive vistnok, at du har dumpet innholdet i katalysatoren hjelper jo men er på ingen måte noen god løsning (bare meget billig i forhold til grei vinning).
men, om du har kuttet wiren til den sensoren så antar jeg også at du har koblet wiren fra sensor til jord slik at du setter T-VSV konstant på? Uansett bør du få en måte å øke trykket på, ikke kjøp bleed-ventil men kjøp en relief valve eller aller helst en elektronisk kontroller om du har råd, og koble fra T-VSV fra ligningen om du gjør dette for da trenger du ikke den lenger.
Du har en skikkelig trykkmåler også? Ikke noe sånt Eequs dritt eller hva nå enn det kalles det som dem selger på bilextra og biltema osv.. Broderen hadde en slik en kort periode, kan trygt si at den hadde rimelig mye feilvisning ja.
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet