det er kun innsugskammen som er forskjellig
keramiske turboer suger ja.men holder til 420-430hk
store bremser har jeg, prod.des 95.
det som er den største nedturen er at det ikke er std.med diffbrems på jdm na.og auto.
også bemerker du at jdm har map isteden for maf ha ha ha
hvorfor bruker di vpc kontroller for og skifte til map.for at det er dårligere ???
på en helt std.bil er det nok fordelaktig med maf sensor pga.større nøyaktighet.men med en gang du skal begynne å dra ut litt hk så er den std.maf sensoren en plombe i systemet.til og med på bpu+ oppsett.
mens en map sensor sensor har 0 flow resistance på systemet da den kun ligger og føler på trykk forandringer.
men for min del spiller det ingen rolle siden jeg skal skifte kammer..turbo.innsug gassjeld.ic.hele fuel systemet ,dyser rail rør slanger pumper etc.diff fra 6 trins manuel.th400 kasse (etter jeg har knekt den org.)mellomaksel.
og om dem går så veldig mye dårligere en euro utgaven med bpu er meg klinkende likgyldig siden jeg har spart 100k på bilen,
som jeg skal trimme for.og 100k i trim på en supra blir litt hk av det.skulle man tro
vi kan jo møtes på gardemoen for 402m test når min bil har kostet meg like mye som din har kostet deg så får vi se hvem som kommer best ut av det