TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• omtrekking av seter

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #157676  av James

Vurderer å trekke om setene i MR2en til svart skinn.
Noen som vet hvor det kan gjøres og hvor mye det ca. vil koste?
Vedlegg
=)
=)
214224.jpg (28.14 kiB) Vist 1978 ganger

#157681  av BrennaRacing

En kamerat skulle gjøre dette på golf cab`en sin for litt siden...Mener han fikk pris på rundt 15000...Men er nok litt billigere for en mr2 siden man bare trenger å trekke om 2 seter....Husker ikke hva firmaet het, men de hadde utstilling på Gatebil på Våler i mai...

#157700  av andre 1

Hei james ! istedenfor å koste på de gammle og tunge setene i gliset ditt ,hva med å sett inn et par slike ! behøver ikke koste stort da det ofte er seter for salg her http://www.norsk-rally.com , setene selges rimelig da de er "godt ut på dato" .
Vedlegg
sparco_seat2_big.jpg
sparco_seat2_big.jpg (14.88 kiB) Vist 1963 ganger

#157714  av James

Takker! Så bra ut di setene der, men skulle gjerne da hatt noen i Momo siden jeg allerede har en del Momo interiør og må nesten kunne stille på seteryggen! Andre gode forslag?!

#157719  av doffy

kan vel høre med en salmaker eller noe sånt.. zorba i åsane f. eks?! Skinn vil sikkert koste deg veldig mye.. spørs om det ikke hadde vært billigere med noen nye stoler? hadde antakeligvis fått mer ut av det ihvertfall ;)
 #157803  av torjusrr

hva me å kjøpe markus sine gamle seter, de ligger jo ute på kjøp og salg fortsatt. det er jo iallefall billig!
 #157808  av James

torjusrr skrev:hva me å kjøpe markus sine gamle seter, de ligger jo ute på kjøp og salg fortsatt. det er jo iallefall billig!
Hmm... kanskje det! Har du link til hvor han har lagt di ut?
Er det like fester på setene på mk1 og mk2?

#158136  av Elzin

før du gjør det, hvorfor ikke prøve selv? du kan jo sy rett ned i det gamle stoffet?

#158145  av James

Elzin skrev:før du gjør det, hvorfor ikke prøve selv? du kan jo sy rett ned i det gamle stoffet?
hmm, tja er ikke det vansklig då? :P
Er litt kiipt å begynne å sy på setene, så finner jeg ut at det ikke ble så bra alikavel...

#158155  av GT_rider

Zorba, som doffy allerede har nevnt er vel en av de få som trekker om seter i bergensområdet. De gjø ihvertfall bra arbeid. Har sett seter som kommer derifra, og de blei veeldig fine. Men det kostet en del og. Kor masse vet eg ikke. Han vil ikke si summen :wink:

#158240  av James

GT_rider skrev:Zorba, som doffy allerede har nevnt er vel en av de få som trekker om seter i bergensområdet. De gjø ihvertfall bra arbeid. Har sett seter som kommer derifra, og de blei veeldig fine. Men det kostet en del og. Kor masse vet eg ikke. Han vil ikke si summen :wink:
hehe! Du har vel ikke et nr. jeg kan nå han på? Skader såfall ikke å sjekke opp i hvor mye det vil koste ... :wink:

#158245  av GT_rider

Kan du ikkje bare ringe zorba?? Enkleste det. Liker ikke å gi ut nr til folk i hytt og dynevær.. Syns det er litt dumt.

#158420  av Anders gullstein

Vær obs at det er trangt til stolene i MR2'n. En bør helst prøve og se først. Ta mål eller noe.

#158423  av James

GT_rider skrev:Kan du ikkje bare ringe zorba?? Enkleste det. Liker ikke å gi ut nr til folk i hytt og dynevær.. Syns det er litt dumt.
Ok! skal gjøre det