oleb skrev:er det satt noen dato på dette enda?dato for hva da? ACR?? er lenge siden det er spikra

og såklart kjører vi da tidlig morgen den 9.
oleb skrev:er det satt noen dato på dette enda?dato for hva da? ACR?? er lenge siden det er spikra
sw20 skrev:lurer på å bli med i år...
men hvor er det dere skal sove?? telt eller er alle bokka på hytter??
@lpher skrev:Hadde vært artig å sett en forecast på hvor mange vil blir?Det er for tiden 54påmeldte TS-OGNere(ca halvparten av disse er fra "Sør")Noen som føler kallet for å keep track med hvem som deltar?
Johnny_Bravo skrev:hvor langt er det egentlig fra østfold til acr da? HAr sinnsykt lyst til å bli med men må se om penga rekker tilDet er ca 105mil fra Moss til ACR.
tojo skrev: Det er for tiden 54påmeldte TS-OGNere(ca halvparten av disse er fra "Sør")Tjanx
Men hvor mange som kommer er ikke godt å si.(hittil har 21 betalt)
Alle hotellrommene som vi hadde booked er opptatt.
VeilSide skrev:Det nevnes walkie i det første innlegget. Jeg har fundert på å kjøpe meg en (kjekt å ha) og har sett på denne : http://digi.no/php/art.php?id=298288Så den dær jeg også
Kurant greie?
@lpher skrev:Jeg og dama joiner iallefall kolonna. Så regner jeg med at Marcus og Morten også er med?tojo skrev: Det er for tiden 54påmeldte TS-OGNere(ca halvparten av disse er fra "Sør")Tjanx
Men hvor mange som kommer er ikke godt å si.(hittil har 21 betalt)
Alle hotellrommene som vi hadde booked er opptatt.Men jeg tenke mer på en slags kolonne-deltager-liste-greie
EDIT: Blir skuffa om ikke folk møter opp jeg ihvertfall..so pay up folkens..dere vet dere vil!