TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kolonne til ACR i juni... sørfra!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#157716  av oleb

er det satt noen dato på dette enda?

#157723  av sindrejl

oleb skrev:er det satt noen dato på dette enda?
dato for hva da? ACR?? er lenge siden det er spikra :P http://www.sommertreff.no.. det er 9.juni til 11.juni

og såklart kjører vi da tidlig morgen den 9.

#157729  av tojo

sw20 skrev:lurer på å bli med i år...
men hvor er det dere skal sove?? telt eller er alle bokka på hytter??
:D Møt opp! De fleste har nok booket på Hotell.(snart full booket,så vær snar å ring inn en reservasjon.DETTE BLIR COOLT)
For mer info se: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 72&start=0

#159036  av supratt

Blir med iår og jeg, må jo det.

Det er ett av årets absolutt høydepunkt å dra opp til ACR. :wink: :D

Blir nok ei heftig kolonne høres det ut som.

Digger den banen, og iår skal det gå styggfort oppå der. :twisted:

Vi må jo huske å bruke timer på alle rundene iår da.....

#166168  av Johnny_Bravo

hvor langt er det egentlig fra østfold til acr da? HAr sinnsykt lyst til å bli med men må se om penga rekker til :(

#166195  av @lpher

Hadde vært artig å sett en forecast på hvor mange vil blir? :) Noen som føler kallet for å keep track med hvem som deltar? :wink:

#166199  av tojo

@lpher skrev:Hadde vært artig å sett en forecast på hvor mange vil blir? :) Noen som føler kallet for å keep track med hvem som deltar? :wink:
Det er for tiden 54påmeldte TS-OGNere(ca halvparten av disse er fra "Sør")
Men hvor mange som kommer er ikke godt å si.(hittil har 21 betalt)
Alle hotellrommene som vi hadde booked er opptatt. :D

#166202  av VeilSide

Det nevnes walkie i det første innlegget. Jeg har fundert på å kjøpe meg en (kjekt å ha) og har sett på denne : http://digi.no/php/art.php?id=298288

Kurant greie?

#166212  av tojo

Johnny_Bravo skrev:hvor langt er det egentlig fra østfold til acr da? HAr sinnsykt lyst til å bli med men må se om penga rekker til :(
Det er ca 105mil fra Moss til ACR.

#166215  av @lpher

tojo skrev: Det er for tiden 54påmeldte TS-OGNere(ca halvparten av disse er fra "Sør")
Tjanx :) Men jeg tenke mer på en slags kolonne-deltager-liste-greie :)

EDIT: Blir skuffa om ikke folk møter opp jeg ihvertfall..so pay up folkens..dere vet dere vil! :D

#166216  av @lpher

supratt skrev:
Vi må jo huske å bruke timer på alle rundene iår da.....
Bare å ha onboard camera det vel? :D Så kan du sjekke i ettertid :)

#166217  av @lpher

VeilSide skrev:Det nevnes walkie i det første innlegget. Jeg har fundert på å kjøpe meg en (kjekt å ha) og har sett på denne : http://digi.no/php/art.php?id=298288

Kurant greie?
Så den dær jeg også :) Plenty subbånd og greier jo...burde jo hatt en egen TS-OGN-kanal :D

#166228  av VeilSide

@lpher skrev:
tojo skrev: Det er for tiden 54påmeldte TS-OGNere(ca halvparten av disse er fra "Sør")
Tjanx :) Men jeg tenke mer på en slags kolonne-deltager-liste-greie :)

EDIT: Blir skuffa om ikke folk møter opp jeg ihvertfall..so pay up folkens..dere vet dere vil! :D
Jeg og dama joiner iallefall kolonna. Så regner jeg med at Marcus og Morten også er med?

#166371  av Johnny_Bravo

hvilke dato er dette? tittet gjennom nesten hele tråden uten å se noe sted hvilke datoer dette gjelder.

Jeg fant nettopp ut at jeg kanskje skal en tur helt opp til bardufoss i slutten av juni så hvis dette klaffer så clir det knalltur :)

#166373  av Lilli

ACR er 9-11 juni.... :) Men når kolonnen sørfra starter vet ikke jeg..Men noen burde vel lage en startplass fra oslo f.eks med tid..slik at andre kan joine underveis... :)
Jeg prøver å lage noe sånt nordfra!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14