TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• grøfte lys pÃ¥ border front mr2 mk2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #155475  av cameleon

aneriks skrev:noen som vet om de originale grøftelysene passer på en border front ?
eller dere som har dette kitet hva slags grøfte lys har dere?
De passer :wink:

#156919  av Larsen

De er ikke spesielt pene da, bedre å gå for noen nye og mindre kanskje...?

#156936  av aneriks

hvor har dere som har mindre kjøpt deres da?
 #157762  av cameleon

Dr.Ling skrev:
cameleon skrev:De passer :wink:
Det er vel en sannhet med modifikasjoner, bokstavlig talt, på en måte. Har du Border-front Cameleon?
Har hele orginal border-kittet liggende hjemme, med karbonpanser og det som er. skal på nå til våren.

Når det snakkes om å skifte frontfangere, så må ting tilpasses uansett. smått eller stort. Borderfonten er litt større en orginalen tross alt. prøvde på fronten og de passer til lyktene. men som du sier, så må det litt tilpassing til. personlig så kommer jeg til å skifte ut grøftlysene med noe annet. Det eneste som i så tilfelle må gjøres om man velger å bruke de orginale, er å kappe og sparkle litt. Men om man er fingernem, så skal ikke det være så big deal :wink:
 #158641  av aneriks

cameleon skrev:
Dr.Ling skrev:
cameleon skrev:De passer :wink:
Det er vel en sannhet med modifikasjoner, bokstavlig talt, på en måte. Har du Border-front Cameleon?
Har hele orginal border-kittet liggende hjemme, med karbonpanser og det som er. skal på nå til våren.

Når det snakkes om å skifte frontfangere, så må ting tilpasses uansett. smått eller stort. Borderfonten er litt større en orginalen tross alt. prøvde på fronten og de passer til lyktene. men som du sier, så må det litt tilpassing til. personlig så kommer jeg til å skifte ut grøftlysene med noe annet. Det eneste som i så tilfelle må gjøres om man velger å bruke de orginale, er å kappe og sparkle litt. Men om man er fingernem, så skal ikke det være så big deal :wink:
hmm.. jaja for se hva jeg gjør når jeg får fronten,..