Hei Hei, mitt første post
Jeg har klart å spare opp 140.000 kr, det tok sin tid men jeg har klart det(er skole elev). Nå som jeg har klart å få litt penger trenger jeg bil
.
Valget sto mellom BMW 323 coupe eller en Celica(de fra 94-99)
Det var ikke lett å besteme seg hva jeg skulle kjøpe, men valget ble Celica
Men problemet er at vanlig Celica ikke har mer enn 116 hester
!!.
Så det jeg lurte på er det lurt å vente på en GT som dukker opp til salgs eller burde jeg trimme opp en 1.8L ? Men hvis jeg skulle trimme den opp, hvor mye koster det sånn circa ? Da tenker jeg på torbo !! Er det noe lurt å etter montere Torbo, må man ikke bytte bort en masse andre deler ? Jeg er fornøyd hvis jeg klarer å dra ut 160 hester ut av en vanlig 1.8L
Som dere sikkert skjønner har jeg ikke så veldig peiling på biler
Men hva foreslår dere som har litt peiling `?
håper dere tar dere tid til å hjelpe meg litt her
[/b]

Jeg har klart å spare opp 140.000 kr, det tok sin tid men jeg har klart det(er skole elev). Nå som jeg har klart å få litt penger trenger jeg bil

Valget sto mellom BMW 323 coupe eller en Celica(de fra 94-99)
Det var ikke lett å besteme seg hva jeg skulle kjøpe, men valget ble Celica

Men problemet er at vanlig Celica ikke har mer enn 116 hester

Så det jeg lurte på er det lurt å vente på en GT som dukker opp til salgs eller burde jeg trimme opp en 1.8L ? Men hvis jeg skulle trimme den opp, hvor mye koster det sånn circa ? Da tenker jeg på torbo !! Er det noe lurt å etter montere Torbo, må man ikke bytte bort en masse andre deler ? Jeg er fornøyd hvis jeg klarer å dra ut 160 hester ut av en vanlig 1.8L
Som dere sikkert skjønner har jeg ikke så veldig peiling på biler

Men hva foreslår dere som har litt peiling `?
håper dere tar dere tid til å hjelpe meg litt her
[/b]