TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye felger? (mkIV)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra
 #157918  av @lpher

Driver å sonderer terrenget for å finne felger å ha på Supran til sommern :)

Har kommet over en variant som jeg liker designet på...og som ikke minst er "MEGET kurant" priset :D

Det jeg lurer på er fargen på felgene...bilen trenger litt mer bling enn det TTE-felgene jeg har i dag kan tilby :) Da resten av bilen er veldig sober...så tåler den etter min mening litt mer bling...uten at det blir "too much" liksom :)

Men....on with the show...hva synes brorskapet om disse felgene da? :)

Bildene av den Supra med disse felgene (i "bronze" er alt for mørke til å si noe om hvordan det blir i dagslys da :))

Men...hvordan vil dette se ut på min anthracit-fargde Supra? :)
Vedlegg
i-CIMG0009.jpg
i-CIMG0009.jpg (55.65 kiB) Vist 1406 ganger
i-CIMG0002.jpg
i-CIMG0002.jpg (46.5 kiB) Vist 1406 ganger
sa70_181018ts.jpg
sa70_181018ts.jpg (29.54 kiB) Vist 1406 ganger
i-CIMG0034.jpg
i-CIMG0034.jpg (24.26 kiB) Vist 1405 ganger
Sist redigert av @lpher den 23 feb 2006 22:44, redigert 1 gang totalt.

#157921  av James

Nice! Syns di felgene der kledde Supra mkIV veldig godt! 8)
Go for it!

#157929  av @lpher

De finnes i Bronze og i Black Chrome...og i 18x9 (+32innpress) foran og 18x10 (+32innpress) bak...som mathcer mkIV Supra :)

Det er de førstnevnte som er avbildet på den hvite Supran :)
Vedlegg
sa70_18100rr_blc.jpg
sa70_18100rr_blc.jpg (34.37 kiB) Vist 1390 ganger

#157940  av tommis

@lpher skrev:De finnes i Bronze og i Black Chrome...og i 18x9 (+32innpress) foran og 18x10 (+32innpress) bak...som mathcer mkIV Supra :)

Feite felger det der. Har ikke sett de før, hvem er produsent?
Du skal ikke gå for 19" da :wink:

Jeg tror Black Chrome bil tøffest på din bil. Ser for meg at Bronze kanskje vil gå litt i ett med fragen på bilen din...

Jeg personlig er veldig gla i mørke felger da. Feks den i midtn øverst på denne siden :D

http://www.racinghart.com/wheels_rac.asp

#157941  av @lpher

tommis skrev: Feite felger det der. Har ikke sett de før, hvem er produsent?
Weds :) Forholdsvis ukjente på denne sia av kloden...enda ihvertfall :)
http://www.weds.co.jp/products/wedssport/index.html
tommis skrev: Du skal ikke gå for 19" da :wink:
Har vurdert det...og har fremdeles ikke helt bestemt meg nei :D 19" er det som ser best ut...period :D Meeen...det beste for daglig bruk samt en og annen bane-dag er jo uten tvil 18"...så vi får se :)

Disse felgene dukke opp til "next to nothing" i 18" så vi får se hva det blir til....er litt tidlig ute her...må ha planen klar til sommern vettu :)
tommis skrev: Jeg tror Black Chrome bil tøffest på din bil.
De er unektelig ganske tøffe ja...men hva med renhold på denne typen felg? Krever de mer en vanlig renhold?
tommis skrev: Ser for meg at Bronze kanskje vil gå litt i ett med fragen på bilen din...
Mja...enten eller....tror jeg også :D
tommis skrev: Jeg personlig er veldig gla i mørke felger da. Feks den i midtn øverst på denne siden :D

http://www.racinghart.com/wheels_rac.asp
Hmmm...ikke dumt...men jeg er nok på jakt etter litt lysere...mere metalliske farger :)

#157942  av @lpher

James bessesen skrev:Nice! Syns di felgene der kledde Supra mkIV veldig godt! 8)
Go for it!
Thanx...jeg synes det jeg også...så vi får se...intenting blir spikret enda :)

#157948  av sindrejl

tøffe felger det der.. tror black chrome ville passet av samme grunn som tidligere nevnt. Ang. vedlikehold så ble jeg fortalt av hanebo og sortvik at man skal behandle felger akkurat som man vil behandle bilen sin. Poler ofte og bruk aldri sterk felgrens (man ville vel ikke brukt sånne midler på lakken på bilen). Minuset med chrome er at skitt synes fortere, men kanskje ikke SÅ ille på black chrome som silver chrome?

Har selv kjøpt disse felgene:

Bilde

#157950  av sindrejl

hvis jeg skal pirke da.. så er vel det eneste JEG finner negativt med felgene du titter på at jeg synes det er litt for mange hull.. liker egentlig at kun de hullene boltene skal gjennom synes. blir fort seendes ut som om noe mangler der liksom..

#158021  av Cilius

@lpher skrev:De finnes i Bronze og i Black Chrome...og i 18x9 (+32innpress) foran og 18x10 (+32innpress) bak...som mathcer mkIV Supra :)

Var fine felger og ikke for mye "bling-bling", synes supraen er penest når den er bare diskre stylet.

Og vis prisen er gunstig så teller det også endel da, så har man penger som man kan bruke på annet.

#158041  av @lpher

sindrejl skrev:hvis jeg skal pirke da.. så er vel det eneste JEG finner negativt med felgene du titter på at jeg synes det er litt for mange hull.. liker egentlig at kun de hullene boltene skal gjennom synes. blir fort seendes ut som om noe mangler der liksom..
Har tenkte på dette ja :) Men...OM...disse blir aktuelle så er prisen såpass rå...at jeg kan være villig til å overse nettopp dette :D

#158044  av @lpher

Cilius skrev: Var fine felger og ikke for mye "bling-bling",
Me thinks so too :)
Cilius skrev: synes supraen er penest når den er bare diskre stylet.
Da er vi to :D
Cilius skrev: Og vis prisen er gunstig så teller det også endel da,
Disse felgene vil i tilfellet koste meg ca. 1.600,- (+mva.) pr felg :) ...og selv om det kanskje ikke høres ut som en "gi bort" billig...så er det uvanlig å finne felger til Supran til under 5.000,- pr. stk! :)
Cilius skrev: så har man penger som man kan bruke på annet.
Bingo! :D Slik som fks. ny IC, senkesett, ny lakk osv osv :D

#158054  av Smitt

1600,- høres da ut som en god pris. Hvor får du tak i de? Får du tak i flere til den prisen? Skal kanskje kjøpe en supra til sommeren og da hadde jo de vært helt knall :)

#158067  av celicat23

De du har bilde av, i bronze, på din bil....hotness!!!

#158068  av Tore

@lpher skrev:Disse felgene vil i tilfellet koste meg ca. 1.600,- (+mva.) pr felg
Hvor fant du priser hos dem? Har sett på felger derfra en stund nå, men la det litt på is pga mangel på priser...jeg vet oså at skole-pc'en jeg bruker nå ikke skjønner mye japansk, i forhold til hjemme pc'en..er jo bare kluss der!

#158172  av @lpher

Smitt skrev: 1600,- høres da ut som en god pris.
DET er det definitivt :D
Smitt skrev:
Hvor får du tak i de?
Skal komme tilbake til det..og legger da ut link her....jeg har nemlig "noe" på gang :wink:
Smitt skrev:
FÃ¥r du tak i flere til den prisen?
Exactemunto! :D
Smitt skrev:
Skal kanskje kjøpe en supra til sommeren og da hadde jo de vært helt knall :)
Hey! Kanskje?! :D Supra, accept no substitute! :D
Sist redigert av @lpher den 25 feb 2006 09:23, redigert 1 gang totalt.