TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Div klargjøringer til sommer:)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#154103  av sleeper

w-master skrev:
Remi skrev:kor mye har det her kosta?
Tørr eg nesten ikke å tenke på...men jeg kan godt gi et ca beløp... Tror jeg har brukt ca 25- 35 000,- til nå ca...enda er det myyye igjen... :?

er det nå vi skal spørre om du fortsatt er førnøyd med og få 10k i avslag på bilen når du kjøpte den?

#154161  av w-master

sleeper skrev:
w-master skrev:
Remi skrev:kor mye har det her kosta?
Tørr eg nesten ikke å tenke på...men jeg kan godt gi et ca beløp... Tror jeg har brukt ca 25- 35 000,- til nå ca...enda er det myyye igjen... :?

er det nå vi skal spørre om du fortsatt er førnøyd med og få 10k i avslag på bilen når du kjøpte den?
Hehe...ingen komentar... :roll:

Men det e fortia det :wink:

#157749  av MR2turbo

tenkte jeg måtte komme med en liten oppdatering her ;)

på grunn av feil med den forrige motoren har jeg henta celicaen til meg, og skifta motor for thomas... så jeg har fått gleden av å tøffe litt rundt i st205 noen dager nå ;)

Satt i en ny motor i bilen sist helg, og har test-kjørt denne uka :)
Nå går den som den skal og det ser ikke ut til å være noen skavanker med motoren :D

#157752  av w-master

MR2turbo skrev:tenkte jeg måtte komme med en liten oppdatering her ;)

på grunn av feil med den forrige motoren har jeg henta celicaen til meg, og skifta motor for thomas... så jeg har fått gleden av å tøffe litt rundt i st205 noen dager nå ;)

Satt i en ny motor i bilen sist helg, og har test-kjørt denne uka :)
Nå går den som den skal og det ser ikke ut til å være noen skavanker med motoren :D
Du kom meg i forkjøpe :wink:

Den store dagen er lørdagen....å jeg gleder meg som en liten unge til da!! :D Tror nesten jeg kan bare glemme å få sove på toget til stavanger natt til lørdagen :twisted:

#157753  av sleeper

hehe!! får si gratulere jeg da!! :D :D :D

får satse på at den motoren funker som den skal i MANGE km nå da!! :D :D :D

#157754  av Lilli

Kan tenke meg du er glad nå.. :D
Flott å ha folk som Markus som stiller opp...står respekt av det..
KOS deg med bilen nå!!

#157755  av w-master

sleeper skrev:hehe!! får si gratulere jeg da!! :D :D :D

Jotakk :D

Mhm, bilen skal få så god behandling som den aldri har fått før! Men den ska brukes godt å ikke støve ned av den grunn uansett da :twisted:

Første banekjøring på den blir ACR i juni :D Håper den holder til da at ikke det neste som ryker er turboen med min uflaks :roll:

#157757  av w-master

Lilli skrev:Kan tenke meg du er glad nå.. :D
Flott å ha folk som Markus som stiller opp...står respekt av det..
KOS deg med bilen nå!!
Glad er kanskje ikke det rette ordet...tror ikke jeg finner det rette ordet.. :D
Har vært overlykkelig helt siden jeg fikk vite at bilen min skulle inn til dr.markus :P hihi.. Har stolt 110% på han å det kommer jeg fortsatt til å gjøre!! :) Det bør alle gjøre :wink:

Mhm, skal love deg at den skal koses med :twisted:

#157833  av Andreazz

Hvis bilen din er svart, RHD og har lite skilt bak møtte jeg den på Malmheim utenfor Sandnes i dag!
GT4 ser en del råere ut en vanlig Celica, la merke til den med en gang.. 8)

#157837  av w-master

Andreazz skrev:Hvis bilen din er svart, RHD og har lite skilt bak møtte jeg den på Malmheim utenfor Sandnes i dag!
GT4 ser en del råere ut en vanlig Celica, la merke til den med en gang.. 8)
Mhm, det høres ut som min bil :D Har sagt til markus at han må bare kjøre så mye som han orker denne uka for å se at alt er som det skal når jeg får den igjen på lørdagen :D Derfor jeg ikke har villet solgt den eller levert den tilbake pga alle problemer...ble forelsket i den bilen :twisted:

#157891  av sindrejl

w-master skrev:
sleeper skrev:hehe!! får si gratulere jeg da!! :D :D :D

Jotakk :D

Mhm, bilen skal få så god behandling som den aldri har fått før! Men den ska brukes godt å ikke støve ned av den grunn uansett da :twisted:

Første banekjøring på den blir ACR i juni :D Håper den holder til da at ikke det neste som ryker er turboen med min uflaks :roll:
det er bra ;) da er vi iaff to sorte st205'er der oppe :D

#157907  av CelicaGT

Bra det ordna seg da. Markus har vel doktorgrad innen 3sgte :-)
Ta det rolig på heimturen da ;-)

#157965  av MR2turbo

Andreas, var nok meg, det ja :) har kjørt den til og fra verkstedet og jobb denne uka, er jo bare luksus det ;)

Thomas, det er godt å kunne yte litt hjelp og da... syns du har vært nok uheldig med bilen din til nå...

Blir bra å få den igjen tenker jeg ;) og så får vi oss vel en liten øl på lørdagen og da... hehe

#171061  av w-master

Nå har jeg hatt bilen på veien siden slutten av februar nå og den går fortsatt som ei klokke...motoren i allefall :D

Så nå tenkte jeg at jeg kunne fortsette å fikse andre ting som har vært dårlig siden jeg fikk den samt oppgradere div ting før sommeren.

Har ikke fått gjort så mye enda siden jeg fikk den på veien igjen. Har fått montert Turbotimer og Boostkontroller. Holder på nå om dagen og lakkere div intriør detaljer. Fargen de lakkeres i er svart blank. Slik at det blir en pianofinish.

Ellers så har jeg bestilt 2.5" Mongose effektanlegg ifra kollovold i dag samt at jeg bestilte nytt Apexi luftfilter ifra takakaira i går.

Ellers så har jeg også lagt inn en bestilling på div slitedeler ifra toyota som skal skiftes om 14daga:

-Bakre Bærearm Venstre side forran. På engelsk heter den: Lower Cast Sub Assembly Arm No2
-Hjullager bak
-Bremseskiver forran
-Bremseklosser forran
-Gummioppheng eksos mitt under og bak
-Bakre motorfeste
-Hjulbolter venstre side fremme 5stk
-Gassdempere bakluke
-Ny Girvaier

SÃ¥ det er stort sett det som blir gjort i sommer.

Har også bestilt opp noe netting for å legge bak fangern samt et par neonlys som jeg skal ha i gulvet i pedalhøyden på begge sider.

Skal også sette på nye 18" felger om 14dager. Ikke sikker på åssn det blir enda. Håper på og kanskje finne noe brukt...så hvis noen har noe til salgs å leser dette, så pm meg. Så får jeg se hva det blir til.
Finner jeg ikke noe brukt så drar jeg til shariff å finner meg noe :twisted:

Hvis pengene strekker til så blir det noe stereo i tillegg i løpet av sommeren :)

Skal legge opp noen bilder etterhvert :wink: Men kan legge opp noen felger jeg vurderer å kjøpe hos shariff... Personlig så tror jeg at det blir mesh eller volcano hvis jeg får en ok pris på de. Hva tror dere?
Vedlegg
TSW_Volcano.jpg
TSW_Volcano.jpg (8.7 kiB) Vist 2508 ganger
Kosei_K1.jpg
Kosei_K1.jpg (11.71 kiB) Vist 2508 ganger
ASADM3.jpg
ASADM3.jpg (12.99 kiB) Vist 2508 ganger
15-mesh.jpg
15-mesh.jpg (14.71 kiB) Vist 2508 ganger

#171067  av kaimagne

meshmeshmeshmeshmeshmeshmeshmeshmesh

Splitt-eik og Celica MK6 er drit-stilig... ;)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10