TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bunnpanne mr2, pakning eller silikon?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #158064  av chris

på 3.gen 3S-GTE.. er det pakning eller silikon som tetter igjen i bunnpanna? snakker da om den nedre bunnpanna, den lille som stikker lengst ned.

hjelp! orker ikke ringe toyota, de vet ikke engang at denne motoren eksisterer.

#158076  av ST205RR

tubepakning :D orginal heter den 08826-00080

#158081  av Master

Hehe, du får begynne å ringe Toyota Bodø du Chris, de vet ALT :D

#158086  av chris

ST205RR skrev:tubepakning :D orginal heter den 08826-00080
Ah, takker og bukker !! :D

#158087  av chris

Master skrev:Hehe, du får begynne å ringe Toyota Bodø du Chris, de vet ALT :D
Er ikke sånn at de kjenner til de forskjellige revisjonene også vel? :P

#158124  av Master

ST205RR jobber på delelageret på toyota bodø. De er jo enormt mye flinkere enn det jeg hører andre toyotaavd. rundtomkring i landet er.

#158620  av Mr2 Mk2

chris skrev:Toyota tar 300 inkl mva for en sånn sak..
har tonnevis av de liggende,men det hjelper vel deg lite :roll:

#158625  av FireWalk

på min gamle var det brukt sikaflex eller noe lignende... :P gutta på verkstedet her bruker som regel bare pakning på tube når det gjelder bunnpanna... funker fint det :)

#158647  av ADHD:-)))

Hei!
de er jo bare til å kjøpe den oransje silikonen som heter pakning på tube for den tåøer olje å bensi å de jør ikke mangen andre produkter (blå silikon å Powersil)de som sjer med jalla produkter er att viss de er olje eller bensin der vor du skal mørre på produktet så binder/limer de seg ikke fast å de vil ganske garantert leke!!!:-(
Så eg kan annbefale den oransje silikonen som de står på pakken att de er pakning på tube å du kan kjøpe den på AUROpris til Ca 25/35Kr å problemet er fiksa!!!:-)

håper dette er til hjelp!!?

#158749  av chris

Jostein skrev:
chris skrev:Toyota tar 300 inkl mva for en sånn sak..
har tonnevis av de liggende,men det hjelper vel deg lite :roll:
joda, hvis du får sendt det så jeg har innen fredag så.. skal inn å skru litt bil på lørdagen, og da må jeg ned med bunnpanna.

#158750  av chris

ADHD:-))) skrev:Hei!
de er jo bare til å kjøpe den oransje silikonen som heter pakning på tube for den tåøer olje å bensi å de jør ikke mangen andre produkter (blå silikon å Powersil)de som sjer med jalla produkter er att viss de er olje eller bensin der vor du skal mørre på produktet så binder/limer de seg ikke fast å de vil ganske garantert leke!!!:-(
Så eg kan annbefale den oransje silikonen som de står på pakken att de er pakning på tube å du kan kjøpe den på AUROpris til Ca 25/35Kr å problemet er fiksa!!!:-)

håper dette er til hjelp!!?
Takker for tipset. Funker helt sikkert. Men jeg er veldig glad i å bruke Toyota sine produkter på sånt. Jeg er vel sikkert litt sær, men føler meg tryggere da :P